Gæst Sisse Skrevet Maj 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Maj 9, 2011 NU kommer Charlie snart hjem og jeg ville da lige høre om der var noget jeg mangler... Jeg har ; En seng til at stå i stuen En seng til at stå ved siden af min seng Madskål Snor Sele Legetøj Hundeguffer Hundeposer Er der noget jeg mangler ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Maka Besvaret Maj 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 9, 2011 Vi vare meget glade for papkasser i starten, de er gode til små spidse hvalpetænder:-D vores sov også i en papkasse med en pude i starten Har nok ikke fået fulgt så meget med men hvad er Charlie for en hund? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sisse Besvaret Maj 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 9, 2011 Vi vare meget glade for papkasser i starten, de er gode til små spidse hvalpetænder:-D vores sov også i en papkasse med en pude i starten Har nok ikke fået fulgt så meget med men hvad er Charlie for en hund? Hans seng ved siden af min seng er papkasse med et tykt tæppe i Charlie er en blandning af DSG lab og cocker Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Maj 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 9, 2011 rodalon og køkkenrulle Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts