Lenschow Skrevet Maj 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Maj 10, 2011 Placer to katte i sofaen, skift ejeren ud med mig og sæt Hugo ind som hund - så har vi mit hjem og en typisk træningssituation i Casa Lenschow... i hvert tilfælde er det min klare opfattelse, at kattene og Hugo opfatter situationen sådan her [media]http://www.cartoonstock.com/newscartoons/cartoonists/pfo/lowres/pfon205l.jpg[/media] Og lidt menneske-adfærdsbehandlere er de vel alle:cool: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Maj 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 10, 2011 Altså, hjemme hos os hersker der slet ingen tvivl om, hvem den bedste træner er - og det er ikke mig Jeg stræber efter at blive bare en halvt så dygtig træner som Jacki Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Maj 10, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 10, 2011 Ha ha - nej sådan ser det ikke ud, for katten vil helt klart være med og forsøge det bedste han har lært (dvs sit, dæk og gi pote) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lenschow Besvaret Maj 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 10, 2011 Hehe - mine katte træner stort set ikke om sommeren - har de lært mig. Der ligger de uden for på række og feder den:-) Og ser Hugo træne mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts