Hop til indhold

Altædende hunde

Recommended Posts

Gæst Mais og hunden

Hvad er det mærkeligste din hund nogensinde har spist?

Bella har spist en hel masse ting, og hun har aldrig taget skade af det, selvom vi er rent panikslagne til dyrlægen hver gang :genert:

Hun har spist:

- En panodil (Har ingen ide om hvordan hun fik fat i den)

- Kattelort

- Påskeliljer

- Tulipaner

- Plænegødning

- Bæposer (Med noget i :badr:)

Og sjovt nok er hun stadig i live:vedikke: Så enten er hun en eller anden muteret alien, eller også er hun verdens heldigste hund :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Karla spiser generelt faktisk ikke "mærkelige" ting :x: jo altså hestegødning, fårelort og den slags, men ikke sådan cigaretskodder eller lign.

Da hun var lille var hun dog stor fan af tyggegummiklumper, som hun fandt på gaden :evil: et øjebliks uopmærksomhed og så gik hvalpen da og tyggede! Hun har dog - så vidt jeg ved - aldrig slugt et, blot tygget i det...

Af mærkelige ting hun har ædt kan jeg kun komme i tanke om en halv ballon, som røg lige igennem hende. Den var grøn da den gik ind - det var den også da den kom ud igen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ved ikke om det er specielt mærkeligt, men Petrine åd en hel plade meget fin og meget mørk chokolade :shock: og så er hun ret glad for stærk mad med chili (håber chili er uskadeligt)

Var der ikke også noget med nogle svesker engang? :madtid::drille:

Oskar tygger på grus nogle gange :genert: Har dog altid stoppet ham i det, men opdager det først når han har et stykke i munden og tænderne knaser mod stenen :shock:

Hårtotter fra når jeg reder ham, det smager også vildt godt..... Det er bare ikke så rart, for det kommer altså op igen engang i mellem :badr:

Han holder sig heldigvis fra klamme ting. Han havde lige sådan en katteafføringsperiode da han var hvalp, men det er han heldigvis vokset fra!

Cigaretskodder og kaffe synes han er vildt klamt, og kommer han i nærheden af en af delene rynker han på næsen og løfter overlæben :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Da vores var hvalp åd den kattens loppemiddel, vi fik os en vældig forskrækkelse men dyrelægen klarede det med yogurt:genert:

Hun har også en hang til mine underbukser, ikke kærestens kun mine:stupid:

og så har hun været meget hård ved en af mine roser som tydeligvis er helt vild god at rense tænder med...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Basset-baby

Hmm- Alfred har endnu ikke takket nej til noget vi har givet ham, som eksempler kan jeg nævne agurk, champion, salat, chips, jordbær, pistacienødder, kartofler, kiwi, banan, pære, leverposteg :cool: Han elsker frugt og grønsager !

Derudover har han en passion for hesteprutter og bladene på vores stueplante :lol: Vi har en formodning om at det er ham der har spist den ene jordbærplante i haven, men har ikke direkte vidner :engel:

Han er vidst ret så madglad, men spiser sig ikke fed. Mange dage når han ikke op på 300 gram mad- trods pakken siger 330-380, og han får muligheden for at spise den mængde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mais og hunden
Hmm- Alfred har endnu ikke takket nej til noget vi har givet ham, som eksempler kan jeg nævne agurk, champion, salat, chips, jordbær, pistacienødder, kartofler, kiwi, banan, pære, leverposteg :cool: Han elsker frugt og grønsager !

Derudover har han en passion for hesteprutter og bladene på vores stueplante :lol: Vi har en formodning om at det er ham der har spist den ene jordbærplante i haven, men har ikke direkte vidner :engel:

Han er vidst ret så madglad, men spiser sig ikke fed. Mange dage når han ikke op på 300 gram mad- trods pakken siger 330-380, og han får muligheden for at spise den mængde.

Det er nok de færreste hunde der takker nej til det;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Da Misja var lille synes hun det var evig sjovt at pille tøj ud igennem hullerne på min vasketøjskurv, en gang gik det galt og vi endte ba-bu-ba-bu hos dyrelægen.

Da jeg ikke vidste hvad eller hvor meget hun havde spist tog han fluks et røntgenbillede og det viste noget af en afbidt sok, lige der var jeg bare glad for at det ikke var et par trusser :oops:.

Jeg kendte ikke ham dyrelægen, han så lidt lækker ud, jeg var vel lidt - et-eller-andet :mrgreen::engel: - så puha, det var bare et par sure sokker og han kunne se de ville klare sig igennem af sig selv :lol:

Derefter købte jeg en ny vasketøjskurv uden huller ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mais og hunden
Nå ja gamle Max havde en bizar smag for de grønne frodige blade fra hazel nødde buske, vi kunne seriøst ikke passere de s()/%¤% møg buske uden at hans 42 kg. gik fuldkommen i stå og han stod og gumlede på de bedste skud og blade med et saligt blik i hans dejlige brune øjne :lun:

Nååårh:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Trinus

Luffe har af en underlig grund smag for ubrugte bind... Så snart døren til toilettet står åben, sniger han sig ind, stille som en Ninja, og kommer listende med et bind - eller gerne en hel pakke, som han spiser lidt af, og spreder over hele huset:mrgreen:

Han har også en forkærlighed for plasticposer, han har ædt en næsespray, min datters brillestang, masser af servietter (helst brugte), kuglepenne, blyanter, papir fra papirkurven, selv hjørnet af min bærbare har mærker efter hans tandsæt - godt det er en arbejds PC :mrgreen:

Mon han prøver at fortælle, at han får for lidt mad?

Buddy holder sig til bøger og ringbind.

Link til indlæg
Del på andre sites

Favoritter:

Ørepropper, nye eller brugte, who cares ..

Læbepomade

Tyggegummi

Menneske - og dyrebæ :badr: :badr: Det kan nok være, at jeg kan finde hendes tandbørste frem i en fart efter sådan en omgang, føj da! Mennesker burde samle op efter sig selv, eller i det mindste kunne man da grave den ned, altså ... :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mais og hunden
Favoritter:

Ørepropper, nye eller brugte, who cares ..

Læbepomade

Tyggegummi

Menneske - og dyrebæ :badr: :badr: Det kan nok være, at jeg kan finde hendes tandbørste frem i en fart efter sådan en omgang, føj da! Mennesker burde samle op efter sig selv, eller i det mindste kunne man da grave den ned, altså ... :???:

Ja, det kan Bella også godt li. Men det er altså bedst hvis det er brugt :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Aj da - røg i til dyrlægen så? Tossede hund :damn:

Næh, det røg da bare lige igennem hende :stupid: Hun er jo heldigvis en stor hund, så mængden af chokolade var nok ikke så kritisk.

Men hun var godt nok IKKE populær hos min ældste datter, det var nemlig hendes julekalender..:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst SikkeEtHundeliv

Basse spiser sådan nogle tingester der falder ned fra et bøgetræ - Jeg aner ikke hvad de kaldes men det ligner lidt en form for nød men jeg ve' det itte :D

Link til indlæg
Del på andre sites