Hop til indhold

Oplysninger om schæferken.???


jukl
 Share

Recommended Posts

Må jeg bede om oplysninger på navngivne schæfer kenneler??

Eet er jo hvad jeg kan læse på stamtavler og i web. Men noget som allergi, spiserørsforsnævring, antal af hanhvalpe med maglende sten, ja det står jo ingen steder.

Det plejer at tage mig et år, at finde en ny hvalp:engel:Så hvis jeg kunne få relevante oplysninger her, ville det være dejligt.:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gennem årene har jeg haft både højavl og brugshunde.

Lige nu har jeg en brugsken. med en hvalp jeg vil kigge på, men avler fortæller mig at far til denne hvalp er ekstrem hård....Mor er også meget hård. Da jeg har en hund af samme køn og race i forvejen så tøver jeg lidt for det kan jo gå begge veje med hensyn til om de på sigt vil kunne sammen.

Om avler har jeg hørt både godt og dårligt, men har endnu ikke taget turen der ned.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er Jen Ager. Skriv meget gerne privat besked, hvis nogen her har personlige erfaringer med kennel.

 

De laver i al fald krudt i r*ven hunde :slem:

 

Kender ikke så meget andet til deres hunde, udover at de er lækre :lun: men ikke for den uerfarne udi brugshunde, hvilket du jo heller ikke er ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...
Gæst Freias-mor

Hej fra et helt nyt medlem.

ved godt det er et par mdr. siden denne tråd blev lavet, men synes alligevel den var interresant, da "lille" Freia er fra den selv samme kennel.

Vi har haft noget nær 0 problemer med hensyn til kennelen. Alt var i orden da vi købte og hentede Freia.

Med hensyn til deres Han-hvalpe har vi ingen tilføjelser da Freia er vores første vaps.

 

Men ellers kun gode ting herfra.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...