Gæst Luckylove Skrevet Maj 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Maj 11, 2011 Jeg trænger til at nogen af jer kloge "hundehoveder" banker noget fornuft ind i mit hoved! Jeg er nemlig skruk! Hunde skruk. Kæresten og jeg SKAL da også ha' en hvalp, men tiden er bare ikke rigtig. Jeg er i praktik nu og fra august af skal jeg til eksaminer, samt skrive bachelor, hvilket betyder lange dage væk hjemmefra (Også mange dage hjemme, meeen alligevel) Efter det halve år håber jeg på at arbejde inden jeg læser videre til september 2012, så det ville jo være ganske smart at vente med en lille hvalp til sommeren 2012. Problemet er bare at jeg virkelig virkelig savner en hund. Min kæreste arbejder meget og jeg synes jeg har meget tid som jeg hjertens gerne ville bruge på en lille kammerat. Vi bor i lejlighed nu, men vores håb er at måske få et rækkehus om et års tid... ENDNU en god grund til at vente, så tag lige og bank fornuften ind i mit hoved.... For jeg har godt nok svært ved selv at gøre det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts