Gæst mosgaard Skrevet Maj 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Maj 11, 2011 Nå men jeg har nu købt et vippebræt... et med to halvkugler, dvs to forskellige sværhedsgrader. En til de seje og en til taberer... dvs mig... Nå men jeg burde vist egentlig ikke prøve endnu... men nyt legetøj skal jo lige afprøves. Jeg overlevede, men ku da slet slet ikke styre balancen med foden (Dermed indforstået at det intet problem havde været hvis ikke jeg havde brækket foden!!). Nå men min trofaste træningsmakker, Tjalfe, hørte mig tumle rundt med brættet og kom straks ind for at støtte... dog ser han det styre jeg klar IKKE, og beslutter sig for at forklare hvordan man gør. Inden han går igang, når jeg lige at slå mit kamera til og fanger hans første møde og træning på balancebrættet.... behøver jeg nævne det gik bedre end mit forsøg??? Er lidt flad af grin, men efter at have set filmen igennem blir jeg også lidt harm... for Tjalfe er ingen ballerina (bevis 1: se da han skvatter over sine egne ben i starten af filmen) og burde dermed balancemæssigt på niveau med mig. Men nej nej, han slutter da lige af med lave en udstrækning, PÅ brættet:shock:. YouTube - Tjalfe på vippebræt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Maj 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2011 Nå men jeg har nu købt et vippebræt... et med to halvkugler, dvs to forskellige sværhedsgrader. En til de seje og en til taberer... dvs mig.. .........hvad sagde jeg til dig om Tjalfe når du skulle lege med bræt? det ender galt! Mark my words... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2011 Dygtige og seje Tjalfe:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Maj 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2011 Hvor er han bare sej :5up:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mosgaard Besvaret Maj 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2011 .........hvad sagde jeg til dig om Tjalfe når du skulle lege med bræt? det ender galt! Mark my words... Jeg hørte jo efter - hoppede af på sekundet han kom ind i rummet. Og hverken jeg eller andet væltede, trods mit lille tyvstart - er faktisk lidt stolt:cool: ...eller var, indtil Tjaffe gav mig baghjul... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts