Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst Sitto

Vaks takker for alle jeres søde ord :lun:

:lun:

Hvor er han FIN!

Men meget lille af en dsg?

Jo han er lille - men han har en helt perfekt størrelse, så man kan have ham med rundt, som du kan se. Super smart! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sitto
Hvor er han bare fiiiin :lun:

Han ser ud til at nyde livet :mrgreen:

Tak :kys:

Og det tror jeg bestemt også han gør :hjerte:

Så har han jo et helt år endnu før han er færdigudviklet :-)

Han vokser da ikke mere - mener bestemt at små hunde er færdig med at vokse omkring 1 års alderen. :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sitto
Han er smuk Nicole :lun: og ligner en hvalp ligesom Izzie :klap: ØJ nogle lækre vapser de 2 kunne lave sammen :slem:

Hehe, ja det kunne nok blive nogle søde hvalpe :lun: men er - især DSG - hvalpe ikke bare altid søde? Det kan dog blive ret svært for Vaks at lave nogen som helst hvalpe! :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe, ja det kunne nok blive nogle søde hvalpe :lun: men er - især DSG - hvalpe ikke bare altid søde? Det kan dog blive ret svært for Vaks at lave nogen som helst hvalpe! :engel:

He can do it! :slem:

jooo dsg hvalp er de SØDESTE! :lun: tror aldrig jeg finder anden race, for smelter simpelthen over dsg vapser :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Sitto
He can do it! :slem:

jooo dsg hvalp er de SØDESTE! :lun: tror aldrig jeg finder anden race, for smelter simpelthen over dsg vapser :hjerte:

Jeg er også mere end lykkelig for at der kom styr på min allergi, så jeg kan have en DSG - det er bare the one and only for mig! :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites