Gæst Sitto Skrevet Maj 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Maj 11, 2011 Vi mødte bare ingen hunde! Men I skal da ikke snydes for billederne af Vaks Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Barky Besvaret Maj 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2011 Søøøøde Vaks..! Han ligner altså en lille hvalp.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst KatjaS Besvaret Maj 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2011 Dejlig lille billedserie. Jeg er vild med at der er billeder både fra skoven og fra cykelkurven! Hvor er det bare en kær hund, du har Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bagge Besvaret Maj 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2011 Hvor er han FIN! Men meget lille af en dsg? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Maj 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2011 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Maj 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2011 Vaks takker for alle jeres søde ord Hvor er han FIN! Men meget lille af en dsg? Jo han er lille - men han har en helt perfekt størrelse, så man kan have ham med rundt, som du kan se. Super smart! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Maj 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2011 Vaks takker for alle jeres søde ord Jo han er lille - men han har en helt perfekt størrelse, så man kan have ham med rundt, som du kan se. Super smart! Men han er da ikke så gammel, Han er da under 3 år eller har jeg misforstået noget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Maj 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2011 Men han er da ikke så gammel, Han er da under 3 år eller har jeg misforstået noget Han fylder 2 år den 23. juli. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Maj 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2011 Hvor er han bare fiiiin Han ser ud til at nyde livet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Maj 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2011 Han fylder 2 år den 23. juli. Så har han jo et helt år endnu før han er færdigudviklet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Maj 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2011 Hvor er han bare fiiiin Han ser ud til at nyde livet Tak :kys: Og det tror jeg bestemt også han gør :hjerte: Så har han jo et helt år endnu før han er færdigudviklet Han vokser da ikke mere - mener bestemt at små hunde er færdig med at vokse omkring 1 års alderen. :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Maj 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2011 Så har han jo et helt år endnu før han er færdigudviklet WHAT? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Maj 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2011 Han er smuk Nicole og ligner en hvalp ligesom Izzie :klap: ØJ nogle lækre vapser de 2 kunne lave sammen :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Maj 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2011 Tak :kys:Og det tror jeg bestemt også han gør :hjerte: Han vokser da ikke mere - mener bestemt at små hunde er færdig med at vokse omkring 1 års alderen. :hmm: De vokser ikke mere i højden men i bredden, De for mere brede over brystet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Maj 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2011 Han er smuk Nicole og ligner en hvalp ligesom Izzie :klap: ØJ nogle lækre vapser de 2 kunne lave sammen :slem: Tak :kys: Hehe, ja det kunne nok blive nogle søde hvalpe men er - især DSG - hvalpe ikke bare altid søde? Det kan dog blive ret svært for Vaks at lave nogen som helst hvalpe! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Maj 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2011 De vokser ikke mere i højden men i bredden, De for mere brede over brystet. Ja det er rigtig nok. Men Vaks er lille i højden - han har ret korte ben. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Maj 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2011 Tak :kys:Hehe, ja det kunne nok blive nogle søde hvalpe men er - især DSG - hvalpe ikke bare altid søde? Det kan dog blive ret svært for Vaks at lave nogen som helst hvalpe! He can do it! :slem: jooo dsg hvalp er de SØDESTE! tror aldrig jeg finder anden race, for smelter simpelthen over dsg vapser :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Maj 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2011 He can do it! :slem: jooo dsg hvalp er de SØDESTE! tror aldrig jeg finder anden race, for smelter simpelthen over dsg vapser :hjerte: Jeg er også mere end lykkelig for at der kom styr på min allergi, så jeg kan have en DSG - det er bare the one and only for mig! :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Maj 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 17, 2011 Super dejlige billeder :5up:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Maj 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 17, 2011 Super dejlige billeder :5up:. Taaak :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts