kennel-lowchen Skrevet Maj 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Maj 11, 2011 Først fik Anton det..Bagbenene kunne ikke bære ham.. Han lignede seriøst en der havde brækket ryggen. Virkede ikke til at have ondt, men væltede om på siden med bagbenene.. Op til dyrlægen som ikke anede hvad det var? Der havde han delvist fået benene på højkant igen..Virkede glad nok.. Hjemme gik der en times tid så fik Pinto og Dodo nøjagtig det samme... Og nu 3 til... Denne gang nåede dyrlægen så at se den ene i første fase.. Måske mavepine? Ligner lidt dengang jeg gav Molly en ordentlig skudefuld olie i maden..Og hun fik seriøse mavekramper.. Nå men der går en times tid eller halvanden efter det starter til det er væk.. og så kan man ingenting se på hunden.. Virkelig virkelig underligt..Sikkert noget vi har fået med hjem fra udstillingen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Capone Besvaret Maj 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 11, 2011 Først fik Anton det..Bagbenene kunne ikke bære ham.. Han lignede seriøst en der havde brækket ryggen. Virkede ikke til at have ondt, men væltede om på siden med bagbenene.. Op til dyrlægen som ikke anede hvad det var? Der havde han delvist fået benene på højkant igen..Virkede glad nok.. Hjemme gik der en times tid så fik Pinto og Dodo nøjagtig det samme... Og nu 3 til... Denne gang nåede dyrlægen så at se den ene i første fase.. Måske mavepine? Ligner lidt dengang jeg gav Molly en ordentlig skudefuld olie i maden..Og hun fik seriøse mavekramper.. Nå men der går en times tid eller halvanden efter det starter til det er væk.. og så kan man ingenting se på hunden.. Virkelig virkelig underligt..Sikkert noget vi har fået med hjem fra udstillingen Det er da noget rigtigt underligt noget, har jeg aldrig hørt om før? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret Maj 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2011 Det lyder da vildt uhyggeligt synes jeg. Det virker næsten som om der er et eller andet der går ind og "lammer" nerverne ned til benene. Hvordan har de det nu? vil dyrlægen lave flere undersøgelser? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
kennel-lowchen Besvaret Maj 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2011 Det lyder da vildt uhyggeligt synes jeg. Det virker næsten som om der er et eller andet der går ind og "lammer" nerverne ned til benene. Hvordan har de det nu? vil dyrlægen lave flere undersøgelser?Alle har det fint...Dyrlægen siger mavekramper.Så det er helt sikkert noget jeg har slæbt med hjem med en af hundene fra en udstilling eller noget..Dyrlægen siger der er rigtig meget af det i øjeblikket.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret Maj 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2011 ok, hvis det "bare" er det. Men når det er dem alle sammen, lyder det meget logisk. God bedring til dem :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts