Hop til indhold

Vis mig din labrador


skipper-odense
 Share

Recommended Posts

Ja jeg ved godt der er en lignende tråd, men den er helt fra 2009 så de der har skrevet i den kan vel godt vise lidt nyere billeder frem :engel:

 

Jeg har Skipper (Labjoy's Cuba) han er 14 mdr gammel og i morgen er det præcis 1 år siden vi hentede ham hjem :hjerte:

 

Han blev købt som familiehund, så fik jeg lidt udstillingsambitioner og nu er vi vist tilbage ved familiehunden :genert: vi går til rally og klikkertræning og ellers er han bare en dejlig hyggehund herhjemme :lun:

 

Han har et skønt temperament, er rolig og velafbalanceret herhjemme og så er der fut på ham når vi mødes med hundevennerne.

 

Og lige lidt billeder selvfølgelig :engel: (de 2 midterste billeder er taget af Korvis :kys:)

 

Fortæl gerne om jeres labber... :-D

Hf træf marts 2011-2.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 89
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Halløjsa..

 

Hvor er det dejligt, at der er så mange herinde med interesse for denne skønne hunderace, som mange af os ved, Labradoren er ;-)

 

Jeg, er også en heldig og lykkelig ejer af en rigtig sød og dejlig sort en af slagsen, han hedder Ricko, og bliver 6 år til August...

Han, er simpelthen min bedste ven, han er der altid, han giver kærlighed, og er man ked af det, kommer han hen og lægger sit hoved på dit skød, eller sidder bare og kigger op på en, som nu kun en Labrador kan kigge....:lun:

Jeg, har ikke haft Ricko fra hvalp, han var ca. 1 år da jeg fik ham sammen med en ex-kæreste, men han er det bedste jeg har i livet, simpelthen!

 

Men, en rigtig dejlig tråd du har startet :-D

 

Mange hilsner fra en der elsker denne race.....

 

Ps. Jeg, havde ikke nogen nye billeder af Ricko ( desværre ) men håber stadig de kan bruges, ss.

Billede0113.jpg

Billede0143.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Halløjsa..

 

Hvor er det dejligt, at der er så mange herinde med interesse for denne skønne hunderace, som mange af os ved, Labradoren er ;-)

 

Jeg, er også en heldig og lykkelig ejer af en rigtig sød og dejlig sort en af slagsen, han hedder Ricko, og bliver 6 år til August...

Han, er simpelthen min bedste ven, han er der altid, han giver kærlighed, og er man ked af det, kommer han hen og lægger sit hoved på dit skød, eller sidder bare og kigger op på en, som nu kun en Labrador kan kigge....:lun:

Jeg, har ikke haft Ricko fra hvalp, han var ca. 1 år da jeg fik ham sammen med en ex-kæreste, men han er det bedste jeg har i livet, simpelthen!

 

Men, en rigtig dejlig tråd du har startet :-D

 

Mange hilsner fra en der elsker denne race.....

 

Ps. Jeg, havde ikke nogen nye billeder af Ricko ( desværre ) men håber stadig de kan bruges, ss.

 

årh ricko er fin :lun: specielt på det sidste billede :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

nå det er derfor hun står med bamsen :lol: lidt forfængelig må en ældre dame vel godt være :mrgreen:

 

:lol::lol:

 

Aj egentlig er det fordi hun har det med at komme hen og sidde foran mig, med en ting i munden.. Og jeg ANER ikke, hvorfor hun gør det.. Hun vil ikke lege ruskeleg, hun vil ikke apportere, hun vil ikke roses.. Hun sidder der bare:vedikke::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sikken en dejlig tråd, og nogle skønne labradore.

 

Vi bor sammen med Maka hun er lige blevet 2 år, vi har haft hende siden hun var hvalp (rent mentalt er hun det stadig:slem:)

 

Hun er fuld af krudt og kan altid få hevet en med ud af lege, hun elsker at gå på jagt med min kæreste men nægte konsekvent at rører ved en tennisbold efter hun har haft en rigtig fugl i munden så nu er det slut med at træne med bold:-D

ud over det er hun vores fantastiske pige som får os til at føle os som en lille familie:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst SikkeEtHundeliv
Altså nu er jeg slet ikke til labradors, men Skipper er godt nok en flot fyr! :hjerte: Det sidste billede af hans hoved, er da bare så smukt!

Hvordan kan man ikke være det? :lun::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

hun er godt nok fin :lun: er der andet en labrador i hende? :-D

 

Ja, men ikke noget vi har helt styr på... Efter hvad vi har fået oplyst, så sandsynligvis noget Appenzeller-Sennen. Men det er umuligt at styre her ude på landet, hvor folks hunde strejfer rundt på egen hånd.

 

Hvad får dig til at spørge? Jeg synes der er en del variation i de billeder man finder på nettet, så jeg har ikke kunnet finde en klokkeklar "fejl" ved hende. Men jo, hun er da lidt spinkel/smal, og måske med lidt for meget farvetegning - det er i hvert fald det, jeg selv har hæftet mig ved. Men jeg er da spændt på, hvad andre ser...

 

Vi skal ikke bruge hende til noget bestemt, så vi er blot glade for at hun har et godt sind, og et godt hundesprog, når hun er sammen med andre. Og så er hun indtil videre den hurtigste hund i hundeskoven, men også den suverænt mest klodsede :genert:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad får dig til at spørge? Jeg synes der er en del variation i de billeder man finder på nettet, så jeg har ikke kunnet finde en klokkeklar "fejl" ved hende. Men jo, hun er da lidt spinkel/smal, og måske med lidt for meget farvetegning - det er i hvert fald det, jeg selv har hæftet mig ved. Men jeg er da spændt på, hvad andre ser....

 

Halen, hovedet, næsen, og farvetegningen som du også selv er inde på.

 

Men det ligner da en glad hund :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, men ikke noget vi har helt styr på... Efter hvad vi har fået oplyst, så sandsynligvis noget Appenzeller-Sennen. Men det er umuligt at styre her ude på landet, hvor folks hunde strejfer rundt på egen hånd.

 

Hvad får dig til at spørge? Jeg synes der er en del variation i de billeder man finder på nettet, så jeg har ikke kunnet finde en klokkeklar "fejl" ved hende. Men jo, hun er da lidt spinkel/smal, og måske med lidt for meget farvetegning - det er i hvert fald det, jeg selv har hæftet mig ved. Men jeg er da spændt på, hvad andre ser...

 

Vi skal ikke bruge hende til noget bestemt, så vi er blot glade for at hun har et godt sind, og et godt hundesprog, når hun er sammen med andre. Og så er hun indtil videre den hurtigste hund i hundeskoven, men også den suverænt mest klodsede :genert:.

 

det var primært farveaftegningen på brystet jeg hæftede mig ved :-D men det ændrer jo ikke på at hun ser ud til og lyder til at være en skøn hund, jeg var bare nysgerrig :-D

 

Jeg er selv opvokset med 2 labradorblandinger hvoraf den sidste fylder 11 år i dag :hjerte: han har jordens bedste temperament og leger stadig med min unghund som om han selv var på samme alder :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...