Hop til indhold

Recommended Posts

Igår fik jeg 4 injectioner med binyrebark: 2 i den ene hånd, 1 i knæet og 1 i foden.

Hun snuser og slikker mig KONSTANT både på hånden (på de 2 forkellige led, der blev skudt) og på min fod. jeg er ved at blive sindsyg. Det startede med det samme, da jeg kom hjem. Nu har jeg været i bad idag, men stadig samme reaktion på de 4 led. Da jeg tog bukserne af, fandt hun med det samme knæet.

I nat vågnede jeg flere gange, fordi jeg blev snust og slikket til:evil:

Det er da vældig imponerende:genert:

• Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Hunde kan lugte de ting, der bør være fremmede for kroppen.

Sidste sommer gik en bekendt til til læge, da hendes ene Jack russel , hver gang hun havde tæt kropskontakt med den, duttede til et bestemt sted i hendes bryst.Så underligt. Hun bor ved Upsala . Lægen synes, denne danske kvinde var underlig, og gik ikke ind i hendes filosofi om, at noget måtte være galt.Så tog hun på privathospital og ja- netop der hvor hunden markerede, fandt de en brystcancer.

Håber så hun kom i tide, det vil tiden vise.

Link til indlæg
Del på andre sites

Sidste sommer gik en bekendt til til læge, da hendes ene Jack russel , hver gang hun havde tæt kropskontakt med den, duttede til et bestemt sted i hendes bryst.Så underligt. Hun bor ved Upsala . Lægen synes, denne danske kvinde var underlig, og gik ikke ind i hendes filosofi om, at noget måtte være galt.Så tog hun på privathospital og ja- netop der hvor hunden markerede, fandt de en brystcancer.

:shock: imponerende

Link til indlæg
Del på andre sites

For ca. 14 1/2 år siden begyndte min hund (Bo) at gøre det samme. Hele tiden! Han viste virkelig en upassende opmærksomhed overfor min bryst- og maveregion :oops:

Jeg slog det hen, men en måned efter det begyndte fandt jeg ud af at jeg var gravid - han vidste det før mig :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er pudsigt Umulia, men din krop har jo pludselig produceret andre hormoner end den plejede. Tror faktisk også at hundene ved , når en tæve er drægtig i deres flok.

Jeg husker pludselig, at vist en svensk læge har laver blodprøveforsøg med 2 sorte labrador. De skulle finde de prøver der kom fra evt cancerpatienter og det gik jo til UG= alle prøver blev fundet. At checke 10 prøver tog så under et minut.

Min 1 ste hund blev nedtrykt og urolig, lige før jeg fik menses, nok fordi jeg blev pzykisk meget pirrelig, og ofte gik det op for mig, at det var tiden, når jeg så hans adfærd.Så jeg måtte i behandling, hunden var jo uforskyldt i mine hormonkullerreaktion.

Link til indlæg
Del på andre sites

For ca. 14 1/2 år siden begyndte min hund (Bo) at gøre det samme. Hele tiden! Han viste virkelig en upassende opmærksomhed overfor min bryst- og maveregion :oops:

Jeg slog det hen, men en måned efter det begyndte fandt jeg ud af at jeg var gravid - han vidste det før mig :shock:

:lun::lun: hvor helt vildt sødt:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites