Hop til indhold

Recommended Posts

Til brug for Amokkas tråd, så fandt jeg lige en gammel film med Luna, og nu syntes jeg da lige at I andre også skal se hvor lille og stædig hun var :lun:

På denne video er hun 8 uger og én dag, og lige fra starten var hun ikke lige typen der gav sig så let :blink:

[media]

[/media]

Heldigvis lærte Baldur at tage lidt mere hensyn til hende :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Til brug for Amokkas tråd, så fandt jeg lige en gammel film med Luna, og nu syntes jeg da lige at I andre også skal se hvor lille og stædig hun var :lun:

På denne video er hun 8 uger og én dag, og lige fra starten var hun ikke lige typen der gav sig så let :blink:

[media]

[/media]

:lun: Bette Luna altså.... du skøjter jo rundt...:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lun: Bette Luna altså.... du skøjter jo rundt...:lol:

Ja, men slippe ville hun altså ikke :lol:

På et tidspunkt valgte Baldur at løbe ud af havedøren, men Luna hang bare ved, så hun fløj ind i dørkarmen (stadig uden at give slip), og Baldur løb vel en 15 meter med hende hængene fast efter sig :lol:

Herefter valgte vi at stoppe legen inden hun kom tilskade...

Link til indlæg
Del på andre sites

Terrier :mrgreen:

Glemmer aldrig, hendes trækkeleg med Møffe :mrgreen:

Hvilken én af dem, den hvor du bliver trukket rundt :blink:

[media]

[/media]

Eller denne her hvor Luna brummer af bar overanstrengelse

[media]

[/media]

Eller her hvor hun tydeligt har mødt sin overmagt, lige meget hvor meget hun hev og sled, hoppede og sprang, så blev Møffe bare stående helt stille og holdt fast :mrgreen:

721285-T600450.jpg

721278-T600450.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold fast en stædighed! :lun:

En noget hårdhændet behandling, hun bliver udsat for

Har hun lært at gøre gengæld???? :slem:

Nej, Baldur lærte at sætte tempoet lidt ned og tage lidt hensyn til hende :lun:

Ja okay....:lol: Izzie var nu også en hidsig prop som 8 ugers hvalp, opdrætter kaldte hende "hidse izze" såå...mon ik man kan se personligheden ret tidligt :engel::mrgreen:

Det kan man nok :mrgreen:

Hold da op, så kært! Jeg blev lige helt blød i knæene!:lun:

Tak :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvilken én af dem, den hvor du bliver trukket rundt :blink:

[media]

[/media]

STOR!!!elsker simpelthen det der øjeblik...! Der kan man se, hvorfor man ikke skal træne dead-and-alive, når der er en amstaff til steder :slem:

Men det var nu den her, jeg tænker på :mrgreen: :

Eller denne her hvor Luna brummer af bar overanstrengelse

[media]

[/media]

Eller her hvor hun tydeligt har mødt sin overmagt, lige meget hvor meget hun hev og sled, hoppede og sprang, så blev Møffe bare stående helt stille og holdt fast :mrgreen:

721285-T600450.jpg

721278-T600450.jpg

ÅÅÅåaaaarhwwwr :lun:

Men jeg så det jo ikke "live" :mrgreen: Seriøst, når Møffes korsbånd er i orden, skal vi altså finde ud af en playdate - savner jer! Og det gør Møffe også :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

[media]

[/media]

:sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

STOR!!!elsker simpelthen det der øjeblik...! Der kan man se, hvorfor man ikke skal træne dead-and-alive, når der er en amstaff til steder :slem:

Nej, sådan at slynge rundt med et bidetov når Luna er i nærheden, det er nok ikke så smart, men du klarede det da meget godt på trods af at de hev i dig fra hver sin side :lol:

Men jeg så det jo ikke "live" :mrgreen: Seriøst, når Møffes korsbånd er i orden, skal vi altså finde ud af en playdate - savner jer! Og det gør Møffe også :blink:

Det syntes jeg lyder som en rigtig god idé :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst spitZ
Vingummibamse :vedikke:

Ligner hun en vingummibamse, eller er hun leddeløs som en vingummibamse, eller har du bare et specielt forhold til vingummibamser :lol:

Hun ligner totalt meget en lille vingummibamse :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, sådan at slynge rundt med et bidetov når Luna er i nærheden, det er nok ikke så smart, men du klarede det da meget godt på trods af at de hev i dig fra hver sin side :lol:

Det var top-most-fun! Det er helt klart på top-10 listen over fedeste øjeblikke :mrgreen: Mr. Stenstøtte-med-pludselig-ryk-Møffe, Miss. forskrækket-Rikke og Miss. Yehaaaa!-Luna :mrgreen:

Det syntes jeg lyder som en rigtig god idé :5up:

:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites