Hop til indhold

Løbetid - Urenlig


Gæst beagle-lover
 Share

Recommended Posts

Gæst beagle-lover

Ja Alice er jo i løbetid - det er i hvertfald helt sikkert :-D

 

Hun er nu i perioden HØJLØBSK hvilket resultere i at hun bliver urenlig. Dvs. hun tisser på gulvet når vi ikke er hjemme.

Det er hendes 3. løbetid og hun er 3 år og det har været sådan hver gang :(

Det er rimelig irriterende at komme hjem til.

 

Tror I det er noget der bliver bedre med alderen eller skal vi bare lære at leve med det?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

Det kan godt ændre sig idet tisseriet er hormonafhængigt og hormonerne kan svinge en del samt ændre "mængde" med alderen.

Så selvom hun virker stabil med pisseriet nu, kan det godt ændre sig.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 5 years later...

Den oprindelige tråd er fra 2008, så jeg er i tvivl om du omtaler din egen tæve?

 

Vores ældste tæve ha rlige været igennem sin første løbetid, hun blødte i 5 dage, og vi oplevede ingen ændring, og oplevede ikke at hun blev højløbsk... Jeg har ladet mig fortælle at det er meget normalt at de faktisk slet ikke bliver højløbske i første løbetid.

Link til indlæg
Del på andre sites

Den oprindelige tråd er fra 2008, så jeg er i tvivl om du omtaler din egen tæve?

 

Vores ældste tæve ha rlige været igennem sin første løbetid, hun blødte i 5 dage, og vi oplevede ingen ændring, og oplevede ikke at hun blev højløbsk... Jeg har ladet mig fortælle at det er meget normalt at de faktisk slet ikke bliver højløbske i første løbetid.

Kom til at besvare en gammel tråd da jeg surfede lidt på HF.

Ja det er min tæve.

doktor dyr sagde at hun sikkert havde ægløsning på 9-12 dagen og at ægget var for gammelt og at der sikker ikke ville kunne ske noget. Så når hun holder op med at bløde igen er det så sikkert at lege med de mandlige legkammerater ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...