Gæst Findus Skrevet Maj 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Maj 14, 2011 Wuhu, så fandt jeg endelig ud af, hvordan jeg laver billederne store og det må da lige fejres med tråd.. Duffy har lige været ude at lege med Kiko, nøj, hvor de nød det begge to Fælles godbidssøg: Så kom vi forbi åen, og Duffy fik lige vist Kiko, hvordan man klarer den slags: Og Kiko blev mere og mere modig Duffy -nu med tynde stænger: Duffy er meget lidt køn som våd: Efter tiltrængt afkøling, så skulle der leges igen: Crazy eyes : Her prøver Kiko vist endda at lægge sig ned i vandet: Og efter den dejlige gåtur, så var det vist nødvendigt med et bad og så kom Duffy heldigvis til at ligne sig selv igen: Ja, jeg har meget svært ved at begrænse mig, og har endda forsøgt Hvis, nogle skulle have lyst så er der flere billeder her: https://picasaweb.google.com/110798215613540928391/20110514?authkey=Gv1sRgCIK63NCdtdW7kQE# Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret Maj 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 14, 2011 Nåhr hvor er de fine:lun: Og altså, løverne har jo en helt særlig plads i mit hjerte, og Duffy er bare så smuk:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Maj 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 14, 2011 Nåhr hvor er de fine:lun: Og altså, løverne har jo en helt særlig plads i mit hjerte, og Duffy er bare så smuk:lun: Tak for sød kommentar :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret Maj 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 14, 2011 Rigtig gode billeder - Duffy er bare lækker - og jeg klikkede lige på linket, og hold da k... en masse billeder - så faktisk har du da begrænset dig ret meget her i tråden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Maj 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 14, 2011 Rigtig gode billeder - Duffy er bare lækker - og jeg klikkede lige på linket, og hold da k... en masse billeder - så faktisk har du da begrænset dig ret meget her i tråden Præcis Når jeg først har kameraet med, så knipser jeg bare løs, desværre er hundene tit alt alt for hurtige i deres leg til at jeg kan nå at få mange gode billeder af det :stupid: -og derfor er det jo godt bare at skyde løs :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret Maj 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 14, 2011 hvor er de fine og tillykke med upload-succesen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Maj 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 14, 2011 Hvor er de søde sammen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst malula Besvaret Maj 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 14, 2011 Kan godt forstå det er svært at begrænse sig - især med disse "modeller" Sikken dejlig dag, de har haft :5up: Og tillykke med din nye "lærdom" - godt klaret :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret Maj 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 14, 2011 deeeeeeeejlige billeder af skonne pelsdyr:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Maj 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 14, 2011 Dette billede er da simpelthen for kært. :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Maj 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 14, 2011 skønne billeder hvor er den mark med mælkebøtter henne derude? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Maj 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 14, 2011 skønne billeder hvor er den mark med mælkebøtter henne derude? :hmm: Tak Det er skam bare den mark, hvor hundene plejer at lege Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Maj 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 14, 2011 Tak Det er skam bare den mark, hvor hundene plejer at lege :5up: måske man skulle få taget et yndigt sommerbillede af det store skrummel Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Kiko Besvaret Maj 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 15, 2011 Tusinde tak for billeder! Det var den bedste tur Kiko har været på! Hun var så glad, da hun kom hjem. og også liiidt træt:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Maj 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 17, 2011 Hvor er de bare skønne . Det ser så idylisk ud med marken og mælkebøtterne . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Maj 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 17, 2011 Super billeder. Ligner hunde, der er kommet i paradis. :hjerte: Er også ekstra vild med mælkebøttebilledet. :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Maj 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 18, 2011 vidunderlige billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts