Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst nina-c

Har tænkt på at begynde på unghunde efter sommer da jeg synes kvaliteten på mit nuværne træning er dalet en del...

men var inde på deres hjemmeside for at se priser osv er der nogen der kan hjælpe mig med deres priser?

og hvis nogen træner i Horsens er træningen super gode:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg træner ikke i DCH (må ikke da de anser vores hund for muskel/kamphund:stupid:), men derimod hos Sannes hundecenter i Hedensted, og der er kvaliteten super på hvalpeholdet:5up:. Koster 600kr for 10 gange. Træner også hos DKK i Vejle (ikke Horsens da jeg ikke synes om dem), hvilket også er ok. Her giver jeg 375kr for 10 gange.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg træner ikke i DCH (må ikke da de anser vores hund for muskel/kamphund:stupid:), men derimod hos Sannes hundecenter i Hedensted, og der er kvaliteten super på hvalpeholdet:5up:. Koster 600kr for 10 gange. Træner også hos DKK i Vejle (ikke Horsens da jeg ikke synes om dem), hvilket også er ok. Her giver jeg 375kr for 10 gange.

:shock::shock::stupid::stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ved du om der er et sporhold hos DKK vejle og om man skal være medlem for at træne der?

Link til indlæg
Del på andre sites

Har tænkt på at begynde på unghunde efter sommer da jeg synes kvaliteten på mit nuværne træning er dalet en del...

men var inde på deres hjemmeside for at se priser osv er der nogen der kan hjælpe mig med deres priser?

og hvis nogen træner i Horsens er træningen super gode:-)

Hvis du er interesseret i rally eller ag så er Sannes hundecenter jo STEDET over dem alle her i området :mrgreen:

DCH Horsens priser... bum bum... Jeg er kun medlem i år og tager ingen kurser - tror det koster mig 750 kr. Tog rally sidste år hos dem, det var rigtigt godt, tror det var 450 kr for sæsonen... man har ikke et antal træningsgange ligesom hos DKK, man træner bare hele året...

Link til indlæg
Del på andre sites

Ved du om der er et sporhold hos DKK vejle og om man skal være medlem for at træne der?

Du kan se, hvilke hold der trænes i Vejle her:

Ny side 1 Og ja du skal være medlem af DKK for at træne, men det kræver ikke en hund med tavle - bare medlemsskab:-D.

Og undskyld til Trådstarter for det lille sidespring fra det oprindelige spørgsmål!:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst nina-c

Er begyndt med min han whippet på 2 år hos sanne på begynder agility super glad for træningen det bedste jeg har prøvet...

Men må sige det kniber lidt med de kr hvis jeg skal træner 2 hunde der når jeg også udstiller løber Lure coursing osv

og vejle er nok lige langt nok væk når manden er på aftenhold og selv står med to unger :-)

synes nemlig heller ikke jeg har hørt meget godt om træningen for hvalpe og unghundehold i Dkk Horsens...

hmm må finde ud af hvad så finder på

Link til indlæg
Del på andre sites