Gæst Charlie's Mor Skrevet Maj 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Maj 14, 2011 Fik Charlie lov til, at løbe uden snor på... :banan: Jeg har selvfølgelig trænet indkald med en lang line og han kom hver eneste gang, jeg kaldte... Så jeg tænkte: "Idag skal det være" (Det var så igår)... Vi bor lige ved siden af en stor mark, der er bakket... Så jeg gik op på toppen og slap ham løs... :blink: Det gik bare rigtig godt! :klap::klap: Han nød det i fulde drag! Det var SÅ skønt, at se! :klap::klap: Han fik lov til, at løbe i 10 min ca... Skulle jo bare lige prøve... :blink: Her til aften, løb han løs i en halv time, hvor vi også trænede "sit" og "dæk"... Nu har jeg så en total død hund på sofaen! :engel: Men jeg er lidt spændt på, at se, hvordan han reagerer, hvis han ser en fugl! (Han har noget med små have-fugle) Vi er ikke stødt på en fugl endnu, mens vi har været ude, at gå... :hmm::hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Maj 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 14, 2011 Det fremgår ikke helt, men jeg går udfra at han kom da du kaldte :blink: Men hvis han kom, så syntes jeg det er rigtig godt gået, og det viser du har trænet det korrekt indtil nu, og valgte det rette tidspunkt at afprøve det på :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Charlie's Mor Besvaret Maj 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 17, 2011 Hmmm, ja jeg glemte vist lige, at skrive, at han altså kom, når jeg kaldte... Nogle gange, går han faktisk enten lige i hælene eller lige ved siden af mig... :klap: (Han har lært, på den hårde måde, at han ikke skal gå helt oppe i hælene på mig) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Maj 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 17, 2011 Uhh, kender det godt - sådan en go' følelse af at det er lykkes, tillykke med det Har samme oplevelse med Nana. Det er bare så fedt at kunne gå med sin hund løs. Forleden kom der en dame med barnevogn og en løs labrador. vi gik over en mark der er ved fjorden, så der var god "sigtbarhed". Nana lagde sig ned og gloede på labben i et godt stykke tid. Bamse og jeg gik videre, jeg kaldte på Nana og hun valgte at følges med os :banan::klap:. Bare en fed følelse, så jeg forstår dig udemærket . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts