Hestkjær Skrevet Maj 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Maj 15, 2011 Hvem skal med, og hvilke dage skal I udstille eller kommer og kigger? Ville rigtig gerne komme flere dage - kun udstille 1 dag og så kigge en anden, men det tillader arbejdskalenderen desværre ikke. Så vi kommer kun om søndagen, hvor Martha skal udstilles i hvalpeklassen:-D. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 15, 2011 Jeg og Luna skal til rally prøve en af dagene.. Skal lige snakke med Dorte om hvilken en:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Maj 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 15, 2011 Petrine skal til agility om torsdagen! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Maj 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 15, 2011 Jeg skal udstille 3 af dagene... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Maj 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 15, 2011 Jeg skal udstille 3 af dagene... vildt, bliver hundene ikke trætte? bliver du ikke? Har kun prøvet to-dages udstillinger og synes jeg var helt død efter sådan en weekend. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Maj 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 15, 2011 vildt, bliver hundene ikke trætte? bliver du ikke? Har kun prøvet to-dages udstillinger og synes jeg var helt død efter sådan en weekend. Jo, og jo. Jeg udstiller nok ikke begge hunde alle tre dage... Vi har booket en campingplads et stykke derfra, så når vi er færdige til udstillingen står den på afslapning i campingvognen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Røntved Besvaret Maj 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 15, 2011 Kommer i campingvogn alle dage med 4 hunde. Vi holder fri den ene dag, så alle hunde skal i ringen 2 dage. Forvirret? Så bare vent til næste afsnit.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Maj 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 15, 2011 Jeg og Luna skal til rally prøve en af dagene.. Skal lige snakke med Dorte om hvilken en:-D Lidt an på hvordan det ser ud med oprykninger, nupper vi en eller to rally-prøver i løbet af de 4 dage. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Maj 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 15, 2011 <Overvejer både agility og rally i løbet af de 4 dage.... men hvilke og hvor mange ved jeg endnu ikke.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Spilop Besvaret Maj 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 15, 2011 <Overvejer både agility og rally i løbet af de 4 dage.... men hvilke og hvor mange ved jeg endnu ikke.... Agility lørdag og søndag, du kan jo ligeså godt prøve om du ikke kan blive udtaget til spring DM ved Fælles DM også Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Maj 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 15, 2011 Agility lørdag og søndag, du kan jo ligeså godt prøve om du ikke kan blive udtaget til spring DM ved Fælles DM også det må vel i så fald være dkk dm - fælles er der vel ikke i år? Emily har iøvrigt lige spurgt mig på facebook om jeg vil stille hold med hende til dkk dm i hold... der skal man åbenbart ikke kvalificere sig til? kan det passe? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret Maj 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 15, 2011 Jeg overvejer også at stille til rally en af dagene - nok en af dem, hvor Johanna dømmer. Det er ikke så tit, at vi har muligheden for det på denne side af Storebælt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Spilop Besvaret Maj 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 15, 2011 det må vel i så fald være dkk dm - fælles er der vel ikke i år? Emily har iøvrigt lige spurgt mig på facebook om jeg vil stille hold med hende til dkk dm i hold... der skal man åbenbart ikke kvalificere sig til? kan det passe? Jep man laver bare et hold, men jeg mener det er et krav at man er i kl. 2, det var det ihvertefalde sidste år. Så sæt igang Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Maj 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 15, 2011 Jep man laver bare et hold, men jeg mener det er et krav at man er i kl. 2, det var det ihvertefalde sidste år. Så sæt igang i begge klasser? for så skal jeg da til at få fingeren ud Men det er Emily og Dreamy da heller ikke, er de? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Spilop Besvaret Maj 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 15, 2011 i begge klasser? for så skal jeg da til at få fingeren ud Men det er Emily og Dreamy da heller ikke, er de? Nej kun i ag. Din ynglingsklasse:banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret Maj 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 16, 2011 Uha, ville gerne have haft, begge welsher med alle 4 dage, men det tillader pengepungen desværre ikke, da vi også skal til Paris i Juli og bruge penge der. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Maj 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 16, 2011 Katla og jeg skal udstille :scared: Er allerede dødnervøs Ved ikke hvilken én af dagene det er... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Maj 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 16, 2011 Katla og jeg skal udstille :scared: Er allerede dødnervøs Ved ikke hvilken én af dagene det er... Uhhh så skal lille"søster" da komme og heppe på jer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Maj 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 16, 2011 Uhhh så skal lille"søster" da komme og heppe på jer :banan::banan::banan::banan: Det kunne være fedt! Helen og Arne skal også derned :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 16, 2011 Lidt an på hvordan det ser ud med oprykninger, nupper vi en eller to rally-prøver i løbet af de 4 dage. D. 18. juni finder jeg ud af, om vi er oprykket:mrgreen: Men lad os se det an, så tager Luna og jeg også samme dage:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Maj 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 16, 2011 :banan::banan::banan::banan:Det kunne være fedt! Helen og Arne skal også derned :blink: :banan::banan: D. 18. juni finder jeg ud af, om vi er oprykket:mrgreen: Men lad os se det an, så tager Luna og jeg også samme dage:-D Jeg ved det den 2. juni. Jeg tænker fredag og lørdag, så ramler vi ikke sammen med, at du evt. skal ankomme eller nå et tog. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 16, 2011 :banan::banan: Jeg ved det den 2. juni. Jeg tænker fredag og lørdag, så ramler vi ikke sammen med, at du evt. skal ankomme eller nå et tog. Åh ja, DET lyder smart:-D Uh skal da lige tjekke hvornår det er min far skal på ferie:hmm: For så har jeg måske bilen:engel: En HEEEL uge Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Humankind Besvaret Maj 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 16, 2011 Jeg skal i hvert fald helt sikkert ind og fotografere nogen dage, men ikke udstille! Been there, done that! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Maj 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 16, 2011 Åh ja, DET lyder smart:-D Uh skal da lige tjekke hvornår det er min far skal på ferie:hmm: For så har jeg måske bilen:engel: En HEEEL uge Det kunne være fedt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 16, 2011 Det kunne være fedt Jahaer:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts