Hop til indhold

Recommended Posts

Hvem skal med, og hvilke dage skal I udstille eller kommer og kigger?

Ville rigtig gerne komme flere dage - kun udstille 1 dag og så kigge en anden, men det tillader arbejdskalenderen desværre ikke. Så vi kommer kun om søndagen, hvor Martha skal udstilles i hvalpeklassen:-D.

Link til indlæg
Del på andre sites

• Svar 462
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

:shock: vildt, bliver hundene ikke trætte? bliver du ikke? Har kun prøvet to-dages udstillinger og synes jeg var helt død efter sådan en weekend.

Jo, og jo. Jeg udstiller nok ikke begge hunde alle tre dage... Vi har booket en campingplads et stykke derfra, så når vi er færdige til udstillingen står den på afslapning i campingvognen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Spilop
<Overvejer både agility og rally i løbet af de 4 dage.... men hvilke og hvor mange ved jeg endnu ikke....

Agility lørdag og søndag, du kan jo ligeså godt prøve om du ikke kan blive udtaget til spring DM ved Fælles DM også:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Agility lørdag og søndag, du kan jo ligeså godt prøve om du ikke kan blive udtaget til spring DM ved Fælles DM også:genert:

det må vel i så fald være dkk dm - fælles er der vel ikke i år? Emily har iøvrigt lige spurgt mig på facebook om jeg vil stille hold med hende til dkk dm i hold... der skal man åbenbart ikke kvalificere sig til? kan det passe?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Spilop
det må vel i så fald være dkk dm - fælles er der vel ikke i år? Emily har iøvrigt lige spurgt mig på facebook om jeg vil stille hold med hende til dkk dm i hold... der skal man åbenbart ikke kvalificere sig til? kan det passe?

Jep man laver bare et hold, men jeg mener det er et krav at man er i kl. 2, det var det ihvertefalde sidste år. Så sæt igang

Link til indlæg
Del på andre sites

:banan::banan::banan::banan:

Det kunne være fedt! Helen og Arne skal også derned :blink:

:banan::banan:

D. 18. juni finder jeg ud af, om vi er oprykket:mrgreen:

Men lad os se det an, så tager Luna og jeg også samme dage:-D

Jeg ved det den 2. juni.

Jeg tænker fredag og lørdag, så ramler vi ikke sammen med, at du evt. skal ankomme eller nå et tog.

Link til indlæg
Del på andre sites

:banan::banan:

Jeg ved det den 2. juni.

Jeg tænker fredag og lørdag, så ramler vi ikke sammen med, at du evt. skal ankomme eller nå et tog.

Åh ja, DET lyder smart:-D Uh skal da lige tjekke hvornår det er min far skal på ferie:hmm: For så har jeg måske bilen:engel: En HEEEL uge

Link til indlæg
Del på andre sites