Hop til indhold

Recommended Posts

ja... hmmm muligvis tager jeg forskud på glæden og der er ikke engang født hvalpe endnu, men hvis jeg er heldig kommer der en lille fransk bulldog knægt til verden i næste uge. Jeg har fået lov til selv at bestemme stamtavlenavn med B. Og jeg kan jo ikke lade være med at lege lidt med tanken allerede Kan I hjælpe mig. Nogle forslag til en B-bullerdreng.

jeg har selv følgende:

Bilbo (Baggins)

Boromir

Bogart

Butler

Bilbao

Bublé

Batman

Boomer

Big Mac :stupid:

Bugsy Malone

Gode forslag..?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Charlotte
ja... hmmm muligvis tager jeg forskud på glæden og der er ikke engang født hvalpe endnu, men hvis jeg er heldig kommer der en lille fransk bulldog knægt til verden i næste uge. Jeg har fået lov til selv at bestemme stamtavlenavn med B. Og jeg kan jo ikke lade være med at lege lidt med tanken allerede Kan I hjælpe mig. Nogle forslag til en B-bullerdreng.

jeg har selv følgende:

Bilbo (Baggins)

Boromir

Bogart

Butler

Bilbao

Bublé

Batman

Boomer

Big Mac :stupid:

Bugsy Malone

Gode forslag..?

Bogaret er for lækkert .. det er en god idé .. men hvias du vil have forslag:

Jeg har altid elsket navnet Buster .. synes det emmer af optimisme og glæde (måske kobler jeg det til BUster ORegon MOrtensen - du ved; bogen om BUsters verden) hvis vi får en dreng mere, så skal han hedde Buster .. men du må godt låne det til din hvalp ;-)

ALternativt Balder.. det er bare knap så friskt..

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med den kommende familieforøgelse. Hvor er det spændende. Kan godt forstå du glæder dig.:klap:

Balthasar var også det første navn der faldt mig ind, og kan se at flere andre er enige. Synes det er et sejt navn til en fransk bulldog.:banan:

Eller hvad med Bearnie eller Barny? Synes det klinger godt sammen med Eddie.

Benji lyder også godt.

Ellers:

Buddy

Babe

Boogie

Brandy

Bruce

Link til indlæg
Del på andre sites

ja... hmmm muligvis tager jeg forskud på glæden og der er ikke engang født hvalpe endnu, men hvis jeg er heldig kommer der en lille fransk bulldog knægt til verden i næste uge.

øv øv jeg tog forskud på glæden.. ingen bulldog knægt til os i kuldet :megaked::megaked:

Det er bare så surt. Det er det andet kuld der glipper for os i år.. Ville så gerne have haft en lillebror til Eddie her til sommer.

Link til indlæg
Del på andre sites

øv øv jeg tog forskud på glæden.. ingen bulldog knægt til os i kuldet :megaked::megaked:

Det er bare så surt. Det er det andet kuld der glipper for os i år.. Ville så gerne have haft en lillebror til Eddie her til sommer.

Det er bare så surt, men jeg er sikker på, at I nok skal finde den helt rigtige lillebror - også selvom det ikke bliver lige nu.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ææææv!!:megaked:

Men der er nok en mening med at I ikke skulle have hvalp fra netop det kuld.

Husk på - Alt godt kommer til dem der venter.;-)

:ae:til dig.

Link til indlæg
Del på andre sites