Lisbeth Storm Skrevet Maj 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Maj 15, 2011 ja... hmmm muligvis tager jeg forskud på glæden og der er ikke engang født hvalpe endnu, men hvis jeg er heldig kommer der en lille fransk bulldog knægt til verden i næste uge. Jeg har fået lov til selv at bestemme stamtavlenavn med B. Og jeg kan jo ikke lade være med at lege lidt med tanken allerede Kan I hjælpe mig. Nogle forslag til en B-bullerdreng. jeg har selv følgende: Bilbo (Baggins) Boromir Bogart Butler Bilbao Bublé Batman Boomer Big Mac :stupid: Bugsy Malone Gode forslag..? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Maj 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 15, 2011 Hvad med Benji? Elsker navnet Bartholomæus, men det er nu nok lidt besværligt når man skal kalde.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst lene77 Besvaret Maj 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 15, 2011 Balder? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Charlotte Besvaret Maj 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 15, 2011 ja... hmmm muligvis tager jeg forskud på glæden og der er ikke engang født hvalpe endnu, men hvis jeg er heldig kommer der en lille fransk bulldog knægt til verden i næste uge. Jeg har fået lov til selv at bestemme stamtavlenavn med B. Og jeg kan jo ikke lade være med at lege lidt med tanken allerede Kan I hjælpe mig. Nogle forslag til en B-bullerdreng. jeg har selv følgende: Bilbo (Baggins) Boromir Bogart Butler Bilbao Bublé Batman Boomer Big Mac :stupid: Bugsy Malone Gode forslag..? Bogaret er for lækkert .. det er en god idé .. men hvias du vil have forslag: Jeg har altid elsket navnet Buster .. synes det emmer af optimisme og glæde (måske kobler jeg det til BUster ORegon MOrtensen - du ved; bogen om BUsters verden) hvis vi får en dreng mere, så skal han hedde Buster .. men du må godt låne det til din hvalp ALternativt Balder.. det er bare knap så friskt.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
ridiger Besvaret Maj 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 15, 2011 Balthasar Baki Baldur Benito Bendy Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Maj 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 15, 2011 Synes Batman er super sejt :5up:. Ellers er der Balto . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Maj 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 15, 2011 Balthasar Jeg elsker Balthasar! :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Maj 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 15, 2011 Bumfighter.... Bibendum Bubber (Peter) Belli Bing Bandana Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Maj 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 15, 2011 Bogart er søøødt til en lille bullerdreng. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mozart Besvaret Maj 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 15, 2011 (rettet) Bacon ! :5up: - eller Beowulf ? - Mozart Redigeret Maj 15, 2011 af Mozart Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Maj 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 15, 2011 Hvad med Bumbum? (Ham den tykke mus fra Askepot.... ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret Maj 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 15, 2011 Eddie og Bertram :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Maj 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 15, 2011 Hvad med Bumbum? (Ham den tykke mus fra Askepot.... ) Jaaah Det synes jeg er et kært navn! Bogart også! Eller Bing (As in Chandler Bing!) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Maj 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 15, 2011 Jeg stemmer også for Bertram :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret Maj 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 16, 2011 Tillykke med den kommende familieforøgelse. Hvor er det spændende. Kan godt forstå du glæder dig.:klap: Balthasar var også det første navn der faldt mig ind, og kan se at flere andre er enige. Synes det er et sejt navn til en fransk bulldog.:banan: Eller hvad med Bearnie eller Barny? Synes det klinger godt sammen med Eddie. Benji lyder også godt. Ellers: Buddy Babe Boogie Brandy Bruce Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lisbeth Storm Besvaret Maj 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 16, 2011 Wauw sikke mange gode forslag. :klap: Tænker som en gal.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Trinus Besvaret Maj 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 17, 2011 Hvad med disse: Buddy (har selv en af slagsen) Bailey Brutus Banjo Bertil - synes det passer godt til Eddie Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lisbeth Storm Besvaret Maj 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2011 ja... hmmm muligvis tager jeg forskud på glæden og der er ikke engang født hvalpe endnu, men hvis jeg er heldig kommer der en lille fransk bulldog knægt til verden i næste uge. øv øv jeg tog forskud på glæden.. ingen bulldog knægt til os i kuldet :megaked: Det er bare så surt. Det er det andet kuld der glipper for os i år.. Ville så gerne have haft en lillebror til Eddie her til sommer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Maj 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2011 øv øv jeg tog forskud på glæden.. ingen bulldog knægt til os i kuldet :megaked:Det er bare så surt. Det er det andet kuld der glipper for os i år.. Ville så gerne have haft en lillebror til Eddie her til sommer. Øv, hvor ærgerligt. :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Maj 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2011 øv øv jeg tog forskud på glæden.. ingen bulldog knægt til os i kuldet :megaked:Det er bare så surt. Det er det andet kuld der glipper for os i år.. Ville så gerne have haft en lillebror til Eddie her til sommer. Det er bare så surt, men jeg er sikker på, at I nok skal finde den helt rigtige lillebror - også selvom det ikke bliver lige nu. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret Maj 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2011 øv øv jeg tog forskud på glæden.. ingen bulldog knægt til os i kuldet :megaked:Det er bare så surt. Det er det andet kuld der glipper for os i år.. Ville så gerne have haft en lillebror til Eddie her til sommer. Ææææv!! Men der er nok en mening med at I ikke skulle have hvalp fra netop det kuld. Husk på - Alt godt kommer til dem der venter. :ae:til dig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret Maj 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 24, 2011 Øv Lisbeth, det er jeg ked af at læse Men mon ikke der dukker en lillebror op lige pludselig... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts