Hop til indhold

Jeg er .. målløs! (lang)


Hewlett
 Share

Recommended Posts

  • Svar 63
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst P-K-J
Jeg ved hun har læst min besked, men har ikke fået svar fra hende. :evil::evil:

 

Aner ikke om hun er fornæmet (skrev ellers i en meget pæn og ikke bebrejdende tone), ikke mener jeg skal blande mig eller om hun simpelthen er for ligeglad til at svare.

 

Jeg er gal og virkelig skuffet på hundens vegne.. Stakkels fyr :cry:

 

Hvad bilder hun sig dog ind:shock: Nu må hun da godt nok tage sig sammen. Jeg får sgu helt ondt i maven over det her:evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad bilder hun sig dog ind:shock: Nu må hun da godt nok tage sig sammen. Jeg får sgu helt ondt i maven over det her:evil:

 

Jeg er helt enig ... Jeg kan heller ikke lade være med at tænke på det hele tiden.

 

Må nok bare indse at salget nok ikke kommer ske gennem mig. Håber så bare at det kommer til at ske. Snart!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jepsen

En kedelig historie der går direkte i hjertet på mig (jeg løber lige hen og krammer Dupond, før jeg skriver videre :D)

 

At du har denne oplevelse med denne hund, gør mig ked af det på dine vegne. Man er bundet på hænder og fødder og de bedste intentioner vil ikke kunne "redde" denne hund.

 

Jeg ville på nuværende tidspunkt kontakte en dyreværnsforening eller politiet og finde ud af hvad, der kunne gøres for at få hunden væk. "Psykisk" vold er lige så grumt som fysisk vold.

 

Jeg er glad for, den har mødt dig:-D.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror det er ret så svært at vurdere, om en hund er udsat for psykisk vold. :confused: Det lyder egentlig heller ikke, som om hunden bliver mishandlet (!), selvom det er frygteligt nok i sig selv, at den er SÅ misforstået og fejlplaceret. :evil:

 

Præcis .. Hun holder meget af hunden men har bare absolut ingen fornemmelse for at den er helt gal pga. manglende initiativ fra hendes side. Hunden DØDkeder sig, men bliver ikke mishandlet på sådan en måde at jeg tror der kan komme en dyreværnssag ud af det.

 

Det der irriterer mig er at hun ikke engang gider gøre sig den umage at besvare min besked! Jeg håber at det er et tegn på at hun egentlig skammer sig og godt ved at den ikke går ret meget længere ...

 

Jeg havde bare håbet at hun ligesom åbnede øjnene INDEN det hele kollapser og hun så står med en hund der har et seriøst adfærdsproblem der skal tages hånd om.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg forstår virkelig godt, at du er frustreret over det her :ae:

 

Man kan elske sin hund nok så højt, men hvis man ikke har gidet, at sætte sig ind i, hvordan den får det bedst mulige liv, hvad er den kærlighed så værd?

 

Har din veninde ikke tænkt sig at blande sig mere?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg forstår virkelig godt, at du er frustreret over det her :ae:

 

Man kan elske sin hund nok så højt, men hvis man ikke har gidet, at sætte sig ind i, hvordan den får det bedst mulige liv, hvad er den kærlighed så værd?

 

Har din veninde ikke tænkt sig at blande sig mere?

 

Ja .. Jeg forstår slet ikke hvorfor hun ikke fik sig en kanin i stedet for :evil:

 

Nej det tror jeg ikke jeg skal regne med .. Hun har haft en del alvorlige problemer at tumle med den sidste måned som også har gjort at jeg ikke har ville tage den op med hende igen. Hun flytter formentligt snart sammen med sin kæreste, så tror faktisk ikke hun kan se hvorfor hun skulle "besvære" sig med at få overtalt veninden. Det er den der "ude af øje ude af sind" mentalitet. Om jeg fatter at hun ikke slår i bordet ... Og hun er endda også hundemenneske.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 7 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...