Louise_J Skrevet Maj 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Maj 15, 2011 Min kat har kastet op og haft dårlig mave i dag. Cajsa vælger for første gang nogensinde at gå på rov i kattebakken. Kort efter begynder hun at kaste op, og det fortsætter et stykke tid. Hun er nu frisk igen. Er det nødvendigt at faste hende og starte op på skånekost? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Maj 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 15, 2011 Umiddelbart ville jeg lige se tiden an til næste prut eller hvis hun kaster op igen. Hvis hun gør, eller prutten er tynd, så ville jeg straks sige faste + skånekost. Om det er den smarteste måde at gribe det an på, ved jeg dog ikke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Louise_J Besvaret Maj 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 15, 2011 Umiddelbart ville jeg lige se tiden an til næste prut eller hvis hun kaster op igen. Hvis hun gør, eller prutten er tynd, så ville jeg straks sige faste + skånekost. Om det er den smarteste måde at gribe det an på, ved jeg dog ikke Vi var ude for et par timer siden, og der var normal afførring. Tror hun fik kastet det hele op inden det nåede at udvikle sig. Prøver at give hende en lille smule mad nu når Mingus får. Hun er så sulten, trænede i går aftes så hun fik næsten ingen aftensmad, det lille pus... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret Maj 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 16, 2011 Det lyder som en god plan. Du kan give lidt og så vente lidt og se om det bliver i hende og så give lidt mere og vente osv. så maven ikke har for meget at se til på én gang. God bedring med dem begge :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts