Dinah Skrevet Maj 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Maj 16, 2011 (rettet) Altså jeg har jo vist alt og der er ingen undskyldning, men . . . . . . - Mit nuværende canvas bur er fint til to chier (udstillinger):5up: - 4 stk Puppia seleveste har jeg også. - SkulderTasken håber jeg, der kan være to i:genert: - Boxe til bilen, har jeg også:5up: Rositas transport kasse er klart for lille til to og den skal vi bruge, når vi er på småture ude i det dejlige DK, på besøg mv (ikke i bilen), så der har jeg fundet denne, hvor der gerne skulle være plads til 2. Bæretaske Jeep Carrier Pink 41x24x24 Redigeret Maj 16, 2011 af Dinah Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Maj 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 16, 2011 Skal også ha en linefordeler Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Maj 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 16, 2011 ai den her skal jeg ha i stedet for:lun: Indvendige rummelig dimensioner 45 x 28 x 28,5 cm Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Maj 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 16, 2011 ai den her skal jeg ha i stedet for:lun: Indvendige rummelig dimensioner 45 x 28 x 28,5 cm Årh det blev småt, men her er den næsten-samme bare mindre, som er for lille. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts