Aslan Skrevet Maj 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Maj 16, 2011 Aslan ELSKEDE tyretisseren da han fik den Godbidssøgning i haven Aslans elsker sin kong - også selv om den er tom Og så legede jeg lidt med lyset Hunden er så rød mor........ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 16, 2011 Dejlige Aslan:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Maj 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 16, 2011 :hjerte::hjerte::hjerte: Han er altså bare helt særligt skøn! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Maj 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 16, 2011 hold da magle, hvor er en tyretisser laaaaaaaaaang:shock: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Maj 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 16, 2011 hold da magle, hvor er en tyretisser laaaaaaaaaang:shock: Ja være du glad for du ikke er en ko med en kort livmoderhals og en lille livmoder :drille::drille: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret Maj 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 16, 2011 Dejlige billeder af den smukke fyr:lun::lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst anjacj Besvaret Maj 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 16, 2011 Hvor er han sød Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Maj 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 17, 2011 Rigtig dejlige billeder . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Maj 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 17, 2011 Han har bare en helt naturlig "evne" til at lave en hulens masse grimasser, der smelter ens hjerte Og ummm mitte elskede også tyretisserne, nu kan hun desværre ikke længere tåle dem - det var ellers mit yndlings indkøbs hunde-snold, fik ofte et billigt grin når jeg skulle transportere en håndfuld af dem hjem i bussen :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Maj 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 18, 2011 Han har bare en helt naturlig "evne" til at lave en hulens masse grimasser, der smelter ens hjerte Og ummm mitte elskede også tyretisserne, nu kan hun desværre ikke længere tåle dem - det var ellers mit yndlings indkøbs hunde-snold, fik ofte et billigt grin når jeg skulle transportere en håndfuld af dem hjem i bussen :slem: Gik også rundt med Aslans tyretisser inde i el giganten, folk kiggede lidt, men ingen anede jo hvad det var..... overvejede at fortælle dem der kiggede, men havde martin med, og han var bare blevet flov :roll: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Maj 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 18, 2011 Fineste Aslan-hunden. :hjerte: Hvor længe holdt sådan en tyretisser så? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Maj 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 18, 2011 Ja være du glad for du ikke er en ko med en kort livmoderhals og en lille livmoder :drille::drille: nu har jeg jo helt ondt af pige-køer:???: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Maj 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 18, 2011 Fineste Aslan-hunden. :hjerte: Hvor længe holdt sådan en tyretisser så? 2 døgn, og kun fordi vi måtte fjerne den da vi syntes han havde fået nok Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Maj 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 18, 2011 nu har jeg jo helt ondt af pige-køer:???: Jeg tror altså de er designet til det :mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 18, 2011 Wow den er tyretisser, den er jo enorm . Stakkels ko (men håber da den er lidt tykkere når den sidder på selve tyren ) Og hvor er Aslan flot :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst KenzoXcamilla Besvaret Maj 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2011 Dejlige billeder:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts