Hop til indhold

Busy Byddy legetøj


Hailey
 Share

Recommended Posts

Jeg har investeret i 2 stykker legetøj af mærket Busy Buddy.

Hvad angår holdbarhed, er de på højde med Kong, og kan anbefales :5up:

 

Desse 2 er afprøvet og godkendt af mine hunde

[ATTACH]1400[/ATTACH]

 

[ATTACH]1401[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har investeret i 2 stykker legetøj af mærket Busy Buddy.

Hvad angår holdbarhed, er de på højde med Kong, og kan anbefales :5up:

 

Desse 2 er afprøvet og godkendt af mine hunde

[ATTACH]1400[/ATTACH]

 

[ATTACH]1401[/ATTACH]

Den nederste med flasken har jeg set på men forstår ikke rigtigt hvordan fungerer. (Det er ikke første gang jeg er dummere end en hund :???::oops:).

 

Hunden skal trække i snoren og så falder der godbidder ud????, men det varer vel ikke ved?. Er det meningen at den så skal "ryste" flasken igen, inden den kan trække i snoren og få godbidder ud igen?. Og kan den selv finde ud af at putte snoren ind igen?.

 

Ved godt jeg spørger dumt. Måske skulle jeg bare købe sådan en Ejner og lade Thailo vise mig hvordan man gør.

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan man i princippet ikke lige så godt bruge en Colaflaske .....

 

Jo, det kan man i princippet godt :5up:

 

Fidusen med denne er, at tovet gør, at hunden skal arbejde mere med at få gufferne ud ~ tror jeg, har ikke en selv :neutral:

 

Men en Cola falske kan man også gøre svære, det at sætte låget på igen, og lave små huller i bunden og/eller siden, hvor gufferne skal ud :mums:

Link til indlæg
Del på andre sites

Den nederste med flasken har jeg set på men forstår ikke rigtigt hvordan fungerer. (Det er ikke første gang jeg er dummere end en hund :???::oops:).

 

Hunden skal trække i snoren og så falder der godbidder ud????, men det varer vel ikke ved?. Er det meningen at den så skal "ryste" flasken igen, inden den kan trække i snoren og få godbidder ud igen?. Og kan den selv finde ud af at putte snoren ind igen?.

 

Ved godt jeg spørger dumt. Måske skulle jeg bare købe sådan en Ejner og lade Thailo vise mig hvordan man gør.

 

Thailo kan prøve Mollie's :mrgreen:

 

Mollie syntes det er verdens værste legetøj eller også kan hun bare ikke finde ud af den :mrgreen:

 

Rosie gider den heller ikke.....

 

Snoren skal trækkes ud og skubbes ind igen for at få godbidderne ud.... Herhjemme var det kun min bedre halvdel, der fik noget aktivering ud af den... Han blev tilgengæld også rigtig dygtig til at bruge den :mrgreen:

 

MVH

Wivian

Link til indlæg
Del på andre sites

Thailo kan prøve Mollie's :mrgreen:

 

Mollie syntes det er verdens værste legetøj eller også kan hun bare ikke finde ud af den :mrgreen:

 

Rosie gider den heller ikke.....

 

Snoren skal trækkes ud og skubbes ind igen for at få godbidderne ud.... Herhjemme var det kun min bedre halvdel, der fik noget aktivering ud af den... Han blev tilgengæld også rigtig dygtig til at bruge den :mrgreen:

 

MVH

Wivian

 

*Fnis* Så er det altså ikke kun mig, der kan have svært ved at finde ud af hvordan aktivitetslegetøj skal bruges. :lol:

 

Hvad bruger du for at motivere. Vingummibamser?

 

Det kan være at du vil sælge flasken, hvis du alligevel ikke bruger den. Din mand kan jo få en sodavandsflaske. Som A9 siger, skal du bare lave nogle huller og skrue låget på igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Luxdog

busy_buddy_ben_18.jpg

Jeg købte dem her til mine hunde. De ødelagde endestykkerne på ingen tid og gad ikke æde de der gummiagtige foderringe. Heldigvis var det købt til halv pris, så det røg bare i skraldespanden efter 5 min.

 

TwistnTreat.jpg

Så havde de også den her på et tidspunkt. Den er egentlig god nok, men jeg synes bare den lugtede forfærdeligt af gummi. Så efter et par ture i opvaskeren, uden at det hjalp, blev den solgt:mrgreen:

 

Jeg har hørt meget dårligt om flasken, så har slet ikke turde købe den:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Luxdog
*Fnis* Så er det altså ikke kun mig, der kan have svært ved at finde ud af hvordan aktivitetslegetøj skal bruges. :lol:

 

Hvad bruger du for at motivere. Vingummibamser?

 

Det kan være at du vil sælge flasken, hvis du alligevel ikke bruger den. Din mand kan jo få en sodavandsflaske. Som A9 siger, skal du bare lave nogle huller og skrue låget på igen.

 

Super! med dobbeltvirkende aktivering:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Luxdog
Jeg bryder mig ikke om snore på legetøj der skal bruges til mad, de skal vaskes, bliver det ikke ulækkert?

Kan de vaskes ordentligt?

Det har jeg lige præcis hørt fra flere er et stort problem med den flaske:???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Det har jeg lige præcis hørt fra flere er et stort problem med den flaske:???:

 

Ja, det overrasker mig ikke, det har afholdt mig fra at overveje at prøve dem ihvertfald :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

*Fnis* Så er det altså ikke kun mig, der kan have svært ved at finde ud af hvordan aktivitetslegetøj skal bruges. :lol:

 

Hvad bruger du for at motivere. Vingummibamser?

 

Det kan være at du vil sælge flasken, hvis du alligevel ikke bruger den. Din mand kan jo få en sodavandsflaske. Som A9 siger, skal du bare lave nogle huller og skrue låget på igen.

 

Jeg har da fundet ud af hvordan aktivitetslegetøj skal bruges :mrgreen: Det skal da bruges til manden *GG*

 

M & M's både med og uden peanuts passer fint i flasken :mrgreen:

 

Kan man sælge udstyr? :mrgreen: Jeg har så meget udstyr liggende derhjemme, som har fået mærkaten: "Til salg"... Jeg kan ikke forstå hvorfor jeg ingen henvendelser får; hjælper det hvis man rent faktisk tager sig sammen og sætter det til salg et eller andet sted :mrgreen:

 

MVH

Wivian

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bryder mig ikke om snore på legetøj der skal bruges til mad, de skal vaskes, bliver det ikke ulækkert?

Kan de vaskes ordentligt?

 

Nu har jeg jo af gode grunde ikke sat mig så forfærdeligt meget ind i den, men den skal skilles ad i to dele (mener jeg) og jeg tror sådan lige umiddelbart, at den kan tåle opvaskemaskine.

 

Men om rebet vil blive hygiejnisk rent af det? :?:

 

MVH

Wivian

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen

Hundene her i huset har sådan en flaske med snor i og de bruger den begge hver dag, til stor glæde for dem begge.

 

Joey har lettere ved at få foderet ud, da han stadig får hvalpefoder, der er i ret små stykker, så de kan trille ud ved siden af tovet - Zacho er for det meste nødt til, at bruge tovet, men han er ret ferm til det, så det varer ikke længe for ham at tømme den.

 

Mht at tovet bliver beskidt - det går alt deres legetøj og jeg ser ikke nogen forskel på om det er yndlingsbamsen der er lidt snasket eller om det er et tyndt bomuldsreb. Hunde er hunde og begge mine render med snuden i alt muligt - lige fra hestepærer, som indtages til stor nydelse for dem begge eller en katte høm høm, de finder i et muldvarpeskud osv osv.

 

Begge hunde strutter af sundhed - måske det er det snaskede reb der gør det :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Luxdog
Hundene her i huset har sådan en flaske med snor i og de bruger den begge hver dag, til stor glæde for dem begge.

 

Joey har lettere ved at få foderet ud, da han stadig får hvalpefoder, der er i ret små stykker, så de kan trille ud ved siden af tovet - Zacho er for det meste nødt til, at bruge tovet, men han er ret ferm til det, så det varer ikke længe for ham at tømme den.

 

Mht at tovet bliver beskidt - det går alt deres legetøj og jeg ser ikke nogen forskel på om det er yndlingsbamsen der er lidt snasket eller om det er et tyndt bomuldsreb. Hunde er hunde og begge mine render med snuden i alt muligt - lige fra hestepærer, som indtages til stor nydelse for dem begge eller en katte høm høm, de finder i et muldvarpeskud osv osv.

 

Begge hunde strutter af sundhed - måske det er det snaskede reb der gør det :blink:

 

Du har nok bare været heldig:mrgreen:

 

Seriøst...jeg kan se at mine hunde fravælger beskidt legetøj. Så det hele får jævnligt en tur i opvaskeren eller vaskemaskinen. Legetøj der ikke tåler den slags bliver smidt i skraldespanden :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...