Gryn Skrevet Maj 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Maj 17, 2011 Har sakset dette fra en annonce: Blanding, xxx skal væk! Han er en blanding af: West High Land White terrier, puddel og Papillion. Han bliver 1 år her 20 maj. Han er chippet, vaccineret også til udlandet, samt lige kastreret! Vi skal af med ham, da han kræver mere end jeg har tid til! Han er ualmindelig fræk og kræver en erfaren hundeejer. Han sælges ikke til en småbørnsfamilie! Han er netop klippet og derfor knap så køn! Men når pelsen vokser ud er han en charmetrold uden lige. Han er en glad og tro følgesven og knytter sig til en person i familien. Når jeg er alene med ham er han vidunderlig. Når mine tre delebørn kommer hjem, starter balladen. Gismo har svært ved at acceptere rangordenen! Han kan med alle hunde og er nem at have med rundt. Hvilken rangorden? Og hvis dette er tilfældet, hvorfor kan han så med andre hunde? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret Maj 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 17, 2011 lyder på mig som en misforstået hund, der måske stresser over børnene el.lign. jeg håber, at hun vil gøre sig umage for at finde et nyt godt hjem til ham. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 17, 2011 Virker lidt som om hun skriver at han tror at han bestemmer over børnene? :hmm: Men altså, hunden er kun 1 år gammel. Gi den da lige en chance :damn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret Maj 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 17, 2011 Det er sikkert en uopdragen understimuleret hund. Hun indrømmer også at hun ikke har tiden til den. Hun ved sikkert ikke bedre .. Jeg tror nemlig også det er fordi hunden stresser når børnene pludselig er i hjemmet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Maj 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 17, 2011 Tak for jeres svar. Håber virkelig han får et hjem hvor man forstår ham. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Maj 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 17, 2011 Han trænger da virkelig til et hjem med lidt indsigt i hunde og deres måde at se og opleve verden på. Tror bare, han er blevet for gammel til at være legetøj for de 3 børn, som reservemor måske hellerikke forstår????????????????????? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lenschow Besvaret Maj 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2011 Sikke et skønt stempel at få sig med videre ud i verden..... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst crthomsen Besvaret Maj 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2011 Håber den hund ender hos en der forstår hunde. Emma havde truet af en lille dreng inden hun flyttede ind hos os. Her har der aldrig været nogen problemer, hun elsker vores plejedatter som var 4 da vi fik Emma. Men hun har fra dag 1. lært at hunde er dyr, ikke legetøj! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Maj 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2011 Syntes også det lyder som en misforstået hund og ja... sikke en beskrivelse at få sig stemplet med Tak for jeres svar.Håber virkelig han får et hjem hvor man forstår ham. Måske han var noget for Jer? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret Maj 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 23, 2011 Nok endnu en hundejer, med for store forventninger til sin hund, og uden viden om hunde i det hele taget, så ud med den, til et godt hjem, eller lade dem bytte, med et marsvin til ungerne. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Maj 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 23, 2011 Syntes også det lyder som en misforstået hund og ja... sikke en beskrivelse at få sig stemplet med Måske han var noget for Jer? Vi må ikke have to hunde der hvor vi bor. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts