Lupus Skrevet Maj 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Maj 17, 2011 Hej... Jeg har lige fundet en knude på min 1årige cavaliers venstre forben. Den ligger lige under huden, den buler faktisk op, og er på størrelse med en ært. Den er stenhård og jeg syntes ikke rigtig at jeg kan flytte den i forhold til huden.. Det er også ligesom om at den er lidt aflang.... Skal selvfølgelig til dyrelæge i morgen, men er ved at gå til af nervøsitet. Er der nogle der ved noget om knuder? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Jackson Besvaret Maj 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 17, 2011 Jeg ved desværre ikke noget om knuder på dyr, men tænker, at det gælder som ved mennesker: hvis knuden ikke kan flyttes er det ikke så godt, for så KAN det være noget, der skal gøres noget ved. MEN tag det nu alligevel roligt, for skulle det vise sig at være en knude, så behøver den jo ikke indeholde kræft. Og skulle det vise sig at være kræft, så er det jo slet ikke ensbetydende med, at din hund ikke klare den. Dyrlægerne er jo så dygtige og mulighederne for behandling rigtig gode. Og du skriver, at det er en lille knude, hvilket jo er godt, for så har du jo opdaget den meget tidligt og det er hvert fald rigtig godt. Og det, at du tager til dyrlæge så hurtigt vidner jo bare om, at du handler promte, hvilket gør situationen endnu bedre Jeg og Jackson krydser poter for dig og ser frem til en update efter dit dyrlægebesøg. Held og lykke med det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Maj 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 17, 2011 Min hund havde tidligere end knude på kroppen, der startede ud på størrelse med en ært. Husker ikke længere hvornår den begyndte at vokse, men den var som du omtaler den på din hunds ben. Her var der tale om en talgknude, som jeg kunne tømme en gang i mellem, men til sidst valgte at få opereret bort, da den sad et lidt udsat sted. Den er ikke kommet igen siden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret Maj 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 18, 2011 fingre for jer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lupus Besvaret Maj 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 18, 2011 Puha, hjemme fra dyrlægen. Blev ikke rigtigt klogere, men der blev taget en celleprøve jeg skal ringe på senere i dag. Han troede at den var godartet, men der var alligevel noget ved den at han ikke brød sig om Er rystende nervøs... Sådan en dag som denne, ønsker jeg at jeg aldrig havde fået hund. Man knytter sig så meget, at sådan noget her slår en fuldstændig ud. Håber håber håber at den er godartet! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Jackson Besvaret Maj 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 18, 2011 Åh nej, mere ventetid - ja den slags er bare aldrig sjov. Men vi er stadig optimistiske, ikke Det er nok bare en taglknude, nix weiter. Skriv så snart, der er nyt, ikke. Vi krydser poter for jer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lupus Besvaret Maj 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 18, 2011 :banan::klap::klap::banan: Det var et insektbid, som havde lavet en ret mærkelig knude. Men der var intet farlig over det og det skal bare have lov til at gå væk. Årh hvor er jeg glad. Er nu igen glad for at være hundeejer :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Maj 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 18, 2011 Åh hvor er jeg glad, turde slet ikke skrive, hvad jeg tænkte om knuden - tillykke :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lupus Besvaret Maj 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 18, 2011 Hvad var det, der fik alarmklokkerne til at ringe? Syntes at det er svært at finde noget om. Han fik et skud antibiotika og den er allerede blevet mindre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Maj 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 18, 2011 Synes altid der er panik, når knuden ikke kan flyttes, så plejer det at være noget stygt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lupus Besvaret Maj 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 18, 2011 Den kunne delvist flyttes. Men gruden til at huden ikke kunne flyttes fra "det øverste" af knuden, viste sig så at være fordi at den jo var en del af huden i og med at det var et stik Men tak for forklaringen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret Maj 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 18, 2011 Super dejligt at høre :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Maj 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 18, 2011 Åh det var godt!! Dumme insekter Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Jackson Besvaret Maj 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2011 Pyyyh, sikke en lettelse FEDT FEDT FEDT Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts