martin Skrevet Maj 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Maj 18, 2011 Hej jeg vil høre jers afaringe med : Koncentreret hvidløg VS Tøret Hvidløg og hvilken der er best at bruge ? hilsen martin Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skruthberg Besvaret Maj 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 18, 2011 Hej jeg vil høre jers afaringe med : Koncentreret hvidløg VS Tøret Hvidløg og hvilken der er best at bruge ? hilsen martin Jeg bruger flydende hvidløg, fordi Ricki ikke får mad hver dag. Det flydende er nemmere at give i en gang olie fx. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst hersom Besvaret Maj 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 18, 2011 Mine får tørret hvidløg hver dag i deres foder og det har jeg gode erfaringer med..:klap: Min västgöthaspids er allergisk overfor kattelopper og dem holder hvidløget væk og hun har ingen sår eller kløe haft siden oktober, super dejligt for hende :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst E.G. Besvaret Maj 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 18, 2011 Jeg har lavet min egen ekstrakt/koncentrat på to måder. Kom nogle fede 5-6 stk. i et lille glas, overhæld med spil kogende vand, lad dem trække et døgn, fjern feddene og du har en vandig ekstrakt som kan holde sig i køleskab en lille uge. Eller lade skiver af frisk hvidløg trække i oliven olie i mindst 14 dage, fjern dem og du har en hvidløgs olie som du kan dryppe over maden. Feddene kan du selv spise hvis du kan lide hvidløg. Begge kan godt blive ret stærke i smagen så være forsigtig ved brugen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts