Gryn Skrevet Maj 18, 2011 Rapporter Share Skrevet Maj 18, 2011 Der skrives ikke kun negativt om kamphunde. Muskelhund redder politihundes liv - TV 2 Nyhederne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Maj 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 18, 2011 Der skrives ikke kun negativt om kamphunde. Muskelhund redder politihundes liv - TV 2 Nyhederne Jeg så den godt tidligere. OG er glad for der kommer flere små gode historier frem. Desværre viser den også journalister der elsker gode overskriften, for den passer ikke sammen med indholdet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Maj 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 18, 2011 Jeg så den godt tidligere. OG er glad for der kommer flere små gode historier frem. Desværre viser den også journalister der elsker gode overskriften, for den passer ikke sammen med indholdet Det gør det sjældent, uanset hvad emnet er. Men den redderda andre hunde ved at give blod. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Maj 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 18, 2011 Det gør det sjældent, uanset hvad emnet er.Men den redderda andre hunde ved at give blod. Ja det gør den, og synes det er kanon, anede slet ikke sådan noget foregik og så måden den håndtere det på. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Maj 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 18, 2011 Jeg så den også, og jeg håber, at det også vil give flere hundeejere inspiration til at lade deres hunde være bloddonorer :5up: Luna kan så ikke, hun er vanvittig bange for nåle, ellers havde jeg nok gjort det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Maj 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 18, 2011 Groa er for lille, ellers havde je tilmeldt hende. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret Maj 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 18, 2011 Hej, Jeg havde aldrig tænkt tanken at en hund kunne være bloddoner, men godt for det, at den kan hjælpe andre;-). V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Maj 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 18, 2011 De mangler ikke donorer i København, har meldt både søsters hund og min kat men de havde rigeligt i forvejen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Maj 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 18, 2011 Dejligt med positive historier :5up:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Maj 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 18, 2011 De mangler ikke donorer i København, har meldt både søsters hund og min kat men de havde rigeligt i forvejen Det var da dejligt at høre :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts