Hop til indhold

Bubber i aften (Nazister)


Gryn
 Share

Recommended Posts

Det tror jeg også jeg skal se, for det første så kunne det være interessant at se om de rent faktisk er i stand til at formulerer hvorfor de mener som de gør, eller om det sædvanlig bare vil være propaganda, og for det andet, så syntes jeg ligesom dig at det er ret modigt af Bubber.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det tror jeg også jeg skal se, for det første så kunne det være interessant at se om de rent faktisk er i stand til at formulerer hvorfor de mener som de gør, eller om det sædvanlig bare vil være propaganda, og for det andet, så syntes jeg ligesom dig at det er ret modigt af Bubber.

 

Bagefter kan man stille ham spørgsmål her på nettet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg forstår det slet ikke. Han står og snakker om at der bliver skabt disharmoniske mennesker ved at blande racer, han burde måske se lidt på sig selv, for han er da et menneske som jeg vil kalde disharmonisk. Og jøde udryddelse, ausvitz og holocost, det er bare en mindre detalje, så tør øjnene og kom videre, ej han gjorde mig helt gal inden i.

 

Bantus

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Gismo hunden

Jeg forstår sgu ikke hvorfor sådan en gang tooser skal have tv tid.

 

Det er flok afstumpede idioter der skulle beskytte os andre mod dem selv, og absolut ikke gøres interessante med tv tid.

 

Jeg kan kun sige :megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snuseren

Ja jeg så bare en rødhåret glatnakke, der nok ikke ville være min ven, men det ville helt sikkert være gensidigt!:engel:

 

Vedr. demonstration i Dresden, mon ikke det bedste polizei kunne gøre, var at fjerne sig, og se hvor heroiske disse heilere er, med et symbol i røven!:damn:

 

Nej dengsedrenge der smider propoganda ind i ens postkasse, i nattens mulm og mørke og ikke ser at dem de hylder fanatisk, var ynkelige kujonagtige og små! :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...