Gryn Skrevet Maj 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Maj 19, 2011 Jeg havde 5 rigtige. QUIZ: Hvilken hund er ulovlig? - TV 2 Nyhederne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Maj 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2011 Orv, det er da godt nok svært at se Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Maj 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2011 Ja man skal godt nok se efter bitte små ting, brugte også lang tid på at se hvert enkelt billede. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2011 7 rigtige Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Maj 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2011 7 rigtige :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Maj 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2011 jamn så glem det! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Maj 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2011 (rettet) slettet Redigeret Maj 19, 2011 af Gryn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snuseren Besvaret Maj 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2011 Nej det kan jeg ikke, ved heller ikke lige hvad jeg skulle bruge det til :genert: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Maj 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2011 jamn så glem det! Undskyld, men hvis folk læser tråden først så kan de jo se svaret. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Maj 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2011 Det kan de jo alligevel fordi du har quotet det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Maj 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2011 Det kan de jo alligevel fordi du har quotet det. nej for har slette:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
msici Besvaret Maj 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2011 Jeg havde 6 rigtige, men nogle af dem var hvis heldige gæt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret Maj 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2011 6 rigtige men illustrerer alligevel fint problematikken, der var ikke meget at gå efter. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Maj 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2011 Ja man skal godt nok se efter bitte små ting, brugte også lang tid på at se hvert enkelt billede. Men det gør man jo ikke ude i den virkelige verden, og der står heller ikke hund ved siden af som man kan sammenligne med, og man får heller ikke at vide hvad blandingen består af :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Maj 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2011 bestemt svært at se forskel på nogen af dem.. Men se det på den positive måde; Det giver da alternativer til alle de folk som synes deres "frygtelige kamphund" er så flot :stupid: Det er virkelig latterligt! (Jeg havde 6 rigtige, kunne ikke kende pointer/pitbull mixen) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Maj 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2011 bestemt svært at se forskel på nogen af dem.. Men se det på den positive måde; Det giver da alternativer til alle de folk som synes deres "frygtelige kamphund" er så flot :stupid: Det er virkelig latterligt! (Jeg havde 6 rigtige, kunne ikke kende pointer/pitbull mixen) Vil du uddybe hvad du mener med dette, især den smiliy du har sat i slutningen? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spix Besvaret Maj 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2011 bestemt svært at se forskel på nogen af dem.. Men se det på den positive måde; Det giver da alternativer til alle de folk som synes deres "frygtelige kamphund" er så flot :stupid: Det er virkelig latterligt! (Jeg havde 6 rigtige, kunne ikke kende pointer/pitbull mixen) faktisk en god pointe- omend nogle af de lovlige måske heller ikke skulle være lovlige. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Maj 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2011 2 rigtige Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Maj 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2011 Vil du uddybe hvad du mener med dette, især den smiliy du har sat i slutningen? Mere at politiet vælger hundene ud fra deres udseende, men de tænker ikke en dyt over at der er så mange så "ens" racer, at forbyde en hunderace betyder intet.. Det hjælper ikke andet end at straffe en masse hunde (Og ejere) ved at de skal aflives, ikke må avles på osv! De kan ikke kende en race fra en anden, så det hjælper jo ikke at forbyde dem... Hvordan vil de bevise en race er "en bestemt race"... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Maj 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2011 Mere at politiet vælger hundene ud fra deres udseende, men de tænker ikke en dyt over at der er så mange så "ens" racer, at forbyde en hunderace betyder intet.. Det hjælper ikke andet end at straffe en masse hunde (Og ejere) ved at de skal aflives, ikke må avles på osv! De kan ikke kende en race fra en anden, så det hjælper jo ikke at forbyde dem... Hvordan vil de bevise en race er "en bestemt race"... Ok, så misforstod jeg totalt det du havde skrevet, og det er jeg glad for :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Maj 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2011 Ok, så misforstod jeg totalt det du havde skrevet, og det er jeg glad for :5up: Er glad for du spørger efter en uddybning fremfor bare at "antage" :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sagapigen Besvaret Maj 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2011 Det var svært men ikke umuligt at gætte. Mht. at det skulle være sværere hvis man så dem i virkeligheden er jeg ikke enig. Det gør det noget nemmere hvis man kan se størrelsen, benlængden, kropsformen, pelsen på hele kroppen, bevægelserne osv. OT hvem pokker blander pointer og pitbull, det sgu en ommer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Maj 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2011 Det var godt nok svært, men her blev det til 6 rigtige . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst lene77 Besvaret Maj 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2011 3 rigtige:oops: wauw jeg er da pænt dårlig til at se forskel:oops: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Maj 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2011 3 rigtige:oops: wauw jeg er da pænt dårlig til at se forskel:oops: Nåh jeg fik da kun 2 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts