Gæst The dogfather Skrevet Maj 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Maj 19, 2011 Synes sjældent jeg får taget så mange gode billeder som jeg egentlig tror...men her er lidt stemningsbilleder med mine vuffer.... "pst--se lige ham klaphatten derovre, Victoria!" Jeg havde tit hørt om det her fænomen, men aldrig set det "lugter her ikke lidt af våd hund?" Tro mig...han er ikke så højt oppe som det ser ud til... "Forventede du virkelig at få en ren hund med hjem?" "jeg finder trøfler!" "Her er guld!" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2011 Dejlige billeder af basserne:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Klüssendorf Besvaret Maj 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2011 Herligt hundeliv :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Maj 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2011 Dejlige billeder, det var på tide at vi så lidt til dine smukke hunde :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Maj 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2011 :hjerte::hjerte: et til dem hver Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Maj 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2011 Skønne billeder, håber du vil dele flere med os fremover. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Maj 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2011 Synes sjældent jeg får taget så mange gode billeder som jeg egentlig tror...men her er lidt stemningsbilleder med mine vuffer.... "pst--se lige ham klaphatten derovre, Victoria!" Jeg havde tit hørt om det her fænomen, men aldrig set det "lugter her ikke lidt af våd hund?" Tro mig...han er ikke så højt oppe som det ser ud til... "Forventede du virkelig at få en ren hund med hjem?" "jeg finder trøfler!" "Her er guld!" Jan spørger om det sidste billede er en rodbehandling? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Maj 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2011 knald i låget og krudt i røven :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Maj 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2011 og skulle man være i tvivl, så er de terrængående...:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Maj 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2011 Ej hvor er de bare super lækre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Maj 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2011 Jan spørger om det sidste billede er en rodbehandling? yessir... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret Maj 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2011 Fantastisk gode billeder. Rigtig godt fanget af ham oppe i luften :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hewlett Besvaret Maj 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2011 Hvor er de søde Og Pablo er vist definitionen af en ægte hanhund - tisser op af brandhaner og det hele Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst crazywolf Besvaret Maj 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2011 Sikke nogen smukke basser De forstår da at nyde livet. Flotte billeder. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CBK Besvaret Maj 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2011 Skønne billeder... Det i luften er virkelig godt fanget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Maj 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2011 tak for alle de søde ord... Pablo er min lille flyvehund...fanger ham tit i akrobatiske spring...hehe...han træner jo med frisbee og football og lander altid perfekt....Victoria derimod...ingen motorik overhovedet...hopper hun vælter hun, hvis det ikke er fremadrettet... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret Maj 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 19, 2011 Skønne billeder.:5up: Kan slet ikke pege et ud, som jeg synes er bedst. De er alle så gode, og viser hundenes alsidighed. Det er sjældent man ser to så dejlige tosser.:hjerte: De forstår virkelig at nyde livet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Maj 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2011 Ååååååhhh! Og det var altså også på tide med billedspam! Lad det ikke vente så længe på sig næste gang! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Kennel MiniChamp Besvaret Maj 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2011 Fine bilder av flotte huner! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Maj 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2011 Ååååååhhh! Og det var altså også på tide med billedspam! Lad det ikke vente så længe på sig næste gang! Skal se hvad jeg kan gøre... og tak... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Maj 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2011 Skal se hvad jeg kan gøre... og tak... Ja, vil jo også mene, at du har været en anelse nærig med billeder af de to tosser. Mind mig lige om at mobbe dig, når der går for længe imellem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Maj 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2011 Ja, vil jo også mene, at du har været en anelse nærig med billeder af de to tosser. Mind mig lige om at mobbe dig, når der går for længe imellem. :klap:...arbejder på sagen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Maj 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2011 Hvor er de dejlige :lun: Den røde brandhane, den har vi heller ikke rigtig haft held til :mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Maj 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2011 Rigtig skønne billeder :5up:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Maj 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 24, 2011 :hjerte::lun::hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts