Gæst Plychen Skrevet Maj 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Maj 20, 2011 Jeg træner hyrdehunde, det er ligesom det jeg kan Og nu har jeg endelig startet cozy op sådan rigtigt. Hun har lært at dele fårene og lave små udløb i den her uge. Jeg vil bare vise hende frem, da jeg synes hun er ret dygtig YouTube - ????? ?? Plychen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret Maj 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2011 Hej, Lyder hyggeligt, vil utroligt gerne have prøvet min egen aussie på får, men nærmeste sted er Odense og det ligger jo lige et stykke væk;-). Desværre kan jeg ikke se videoen:hmm:-ved ikke om det er min pc der er noget galt med:rolleyes:. V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Plychen Besvaret Maj 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2011 Virker linket nu? Du er velkommen i Odense i hvert fald Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret Maj 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2011 Hej igen, Tak for buddet måske får du en pb en dag jeg skal derover;-). Linket får mig på youtube nu, men jeg kan kun se noget med Beyonce og lidt håndbold:mrgreen:, men igen jeg er ikke en ørn til teknik:blink:. V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2011 Den linker desværre ikke til din video, Rikke:cry: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Plychen Besvaret Maj 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2011 Hej igen,Tak for buddet måske får du en pb en dag jeg skal derover;-). Linket får mig på youtube nu, men jeg kan kun se noget med Beyonce og lidt håndbold:mrgreen:, men igen jeg er ikke en ørn til teknik:blink:. V.H. Sille Haha min telefon driller må vist lave det fra computeren. Hihi Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Plychen Besvaret Maj 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2011 Nu linker det rigtigt, jeg opgav at lave det fra mobilen! Suk! hihi Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret Maj 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2011 Yep nu virker den og dygtig hund du har;-). V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Maj 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2011 Hold da op, hvor er hun dygtig - ser sgu godt ud :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2011 Dygtige Cozy:lun: Og hvor er lammene vokset:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Maj 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2011 Årh altså Vildt imponeret er jeg! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts