Lenschow Skrevet Maj 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Maj 20, 2011 Her er Hugo og mine andre fem perler:-) Hunde Forum - Lenschow's Album: Hele min mini zoo se ejerne fra tidligere har sendt mig to foto af ham som 8 uger Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2011 Dejlige billeder:lun: Nanoq er da gudesmuk:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lenschow Besvaret Maj 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2011 Ja han er en værre kat - for han manipulere mig:-) Fx kan han halte hvis han ikke får opmærksomhed:-) Men rejser du dig og rører ham, så er han mirakuløst helbredt:-) Det er faren ved at klikkertræne katte... De bruger principperne imod dig! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2011 Ja han er en værre kat - for han manipulere mig:-) Fx kan han halte hvis han ikke får opmærksomhed:-) Men rejser du dig og rører ham, så er han mirakuløst helbredt:-) Det er faren ved at klikkertræne katte... De bruger principperne imod dig! Hehe han er snedig:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lenschow Besvaret Maj 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2011 Meget! Han er i hvert tilfælde meget klogere end mig - men ok... det er flere jo:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NannaSoko Besvaret Maj 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2011 Ham der Eddie, han er da bare :hjerte: Hvad er han for en? Er ikke så katte-kendt, men den der lange næse og blanke pels er da utrolig fint...han ligner jo næsten en hund :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NannaSoko Besvaret Maj 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2011 Nå, ja og de andre katte og især Hugo er da også for lækre Hvad er Tara? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lenschow Besvaret Maj 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2011 Eddie er en SNOB! Fra Ægypten! haha Nej han er simpelthen så sød. Han er en orientaler. Katteverdens svar på mynder:-) Tara og Nanoq er Maine Coon - katteverdens svar på berner sennen eller newfer! Fie er en snowshoe - labrador! og Tip er en hund... forklædt som huskat:-) Hugo ved jeg ikke hvad er:-) En bandit tror jeg bare Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lenschow Besvaret Maj 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2011 Har lige lavet lidt flere foto af ham til dig http://www.hunde-forum.dk/members/8807-albums2624.html Jeg kan jo ikke ha en saluki sammen med mine katte - det er derfor jeg fik Eddie:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NannaSoko Besvaret Maj 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2011 Eddie er en SNOB! Fra Ægypten! haha Nej han er simpelthen så sød. Han er en orientaler. Katteverdens svar på mynder:-) Det er da derfor jeg er så tosset med ham. Han er en meget smuk kat, i mine 'hundeøjne' Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret Maj 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2011 Hold da op hvor er Hugo skøn, også som hvalp. Da jeg så det her billede, kom jeg til at tænke på de der pingviner med 'hår' på siden af hovedet. Undskyld Hugo.:slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lenschow Besvaret Maj 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2011 hahahha åh ja den var go! Hvad hedder de pingviner nu? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret Maj 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2011 hahahha åh ja den var go! Hvad hedder de pingviner nu? Jeg havde et pokkers hyr med at finde dem, men kom frem til at de vist nok hedder macaroni pingviner. Har altid synes de var vildt kære. På en måde for spaghettihåret dem til at se så kloge ud. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lenschow Besvaret Maj 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2011 Jeg fandt dem og har lagt det på FB - folk er ved at dø af grin:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Maj 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2011 Super dejlige billeder :5up:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst KenzoXcamilla Besvaret Maj 28, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 28, 2011 De er da bare skønne:hjerte: Rigtig gode billeder ^^ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts