Gæst martinglavind Skrevet Maj 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Maj 20, 2011 Hej. Håber i kan hjælpe mig. Min kæreste og jeg er helt syge efter at få en hund Vi synes den hund der er med i "Pirates of the Caribbean" er alt for sød. Idag da jeg gik på strøget i Århus så jeg denne hund som minder meget om, men ejeren vidste ikke hvilken race det var. Håber der er nogen af jer der kan hjælpe mig, med at finde ud af hvilken slags hund det er. (Det er den store sorte) Mvh. Martin Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Maj 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2011 Who is the famous dog in the movie, The Pirates of the Caribbean? Her står der at han er en terrier blanding Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Maj 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2011 Årh Den er da også ret kær! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst martinglavind Besvaret Maj 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2011 Ja, har været omkring den side før, men synes ikke det hjælper mig så meget. Der findes jo mere end 30 terrier racer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Maj 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2011 Det er nok svært at sige lige præcis hvilken e han er, når det er en blanding. De falder meget forskelligt ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Barky Besvaret Maj 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2011 Jeg synes at det ligner en Berger de Picard... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lenschow Besvaret Maj 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2011 Hvis du skal have en der ligner skal du ha en picard [media]http://www.dogguide.net/blog/wp-content/uploads/2009/01/3142815218_f008789f59.jpg[/media] Herlig hund:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lenschow Besvaret Maj 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2011 Og se her! Nu vil jeg også ha sådan en:-) [media]http://3.bp.blogspot.com/_wxtdziSoI_M/S9Kihk1gnNI/AAAAAAAACC4/pZ9gUAUYaJA/s1600/Berger+Picard+France+Dog.jpg[/media] Hold op de er søde! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Humankind Besvaret Maj 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2011 Ejj, er det ikke også sådan en Sprocket fra fragglerne er? ...altså som i skulle forestille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Maj 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2011 Sprocket er en muppetdog :blink: Synes han ligner lidt en sheepdog... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Afganskmynde Besvaret Maj 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2011 sprocket er af racen sheepdog, og en fantastisk eksemplar af sin race:engel: gad vide om han er blevet brugt til avl:hmm: Sprocket - Muppet Wiki Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Audrey Besvaret Maj 23, 2011 Rapporter Share Besvaret Maj 23, 2011 Så skulle jeg edderrådme have et afkom! Sprocket er den sejeste hund, der findes! Jeg ville bare lære Sprocket junior, at man IKKE må jage fraggler... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts