Hop til indhold

Hvad gør man når man ser en hundehandler?


Gæst Karinajarl
 Share

Recommended Posts

JEG KAN GODT HUSKE DEN

 

Tror jeg :engel:

 

Og helt ærlig lillefod, Nollike og Aslan - det er jo en tudsegammel tråd :mrgreen:

 

Søde rare Tante, vil du ikke nok være så venlig at sende den hva', hva', hva'????? :engel::engel::engel::engel::engel::engel:

 

Bare fordi den er gammel skal vi vel ikke holdes udenfor??? :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 59
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

JEG KAN GODT HUSKE DEN

 

Tror jeg :engel:

 

Og helt ærlig lillefod, Nollike og Aslan - det er jo en tudsegammel tråd :mrgreen:

 

Jamen vi er bare ikke så hurtige mmkay!

 

 

Bare fordi den er gammel skal vi vel ikke holdes udenfor??? :megaked:

 

Det nemlig slet ikke vorses skyld at vi bare har overset den her tråd lidt, fordi vi var igang med at beundre vores hunde frem for at side herinde på HF :rolleyes: eller noget :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen vi er bare ikke så hurtige mmkay!

 

 

 

Det nemlig slet ikke vorses skyld at vi bare har overset den her tråd lidt, fordi vi var igang med at beundre vores hunde frem for at side herinde på HF :rolleyes: eller noget :engel:

 

Aslan, bortset fra den første udtalelse som jeg fuldstændig tager afstand fra, så kunne jeg ikke være mere enig :5up: :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

JEG KAN GODT HUSKE DEN

 

Tror jeg :engel:

 

Og helt ærlig lillefod, Nollike og Aslan - det er jo en tudsegammel tråd :mrgreen:

 

Så ska du nok li skrive den ned.. Det er jo ikke sådant at det er værd at spilde 2 huskepiller på, hvis du skulle få brug for den senere :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu inden der piskes en stemning op, der er ikke pillet ved nogens PMér, men det er klart at når jeg sætter en censur regel op, så gælder det alle steder, også i PM.

 

Vi pisker ikke noget, jeg var ikke helt med på at det var det der blev ment med at "pille ved pm'erne" :mrgreen: Så personligt skal jeg nok lade piskeriset ligge i køkkenskuffen :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst ThomasTBO

Vil egentlig ikke blande mig, men så alligevel... Går ud fra pågædende 'censur-regel' er indført på grund af det der kaldes 'offentlig udhænging', der er/kan være strafbart, men hvad to personer diskuterer internt, over PM er ikke offentlig udhængning, med mindre den ene af parterne vælger at offentliggøre sin(e) PM, der burde altså ikke være nogen juridisk grund til at censurere personlige beskeder, om der så er andre grunde, ja det skal jeg ikke gøre mig klog på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi pisker ikke noget, jeg var ikke helt med på at det var det der blev ment med at "pille ved pm'erne" :mrgreen: Så personligt skal jeg nok lade piskeriset ligge i køkkenskuffen :blink:

 

He he.. Var det ikke admin selv der piskede?? :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vil egentlig ikke blande mig, men så alligevel... Går ud fra pågædende 'censur-regel' er indført på grund af det der kaldes 'offentlig udhænging', der er/kan være strafbart, men hvad to personer diskuterer internt, over PM er ikke offentlig udhængning, med mindre den ene af parterne vælger at offentliggøre sin(e) PM, der burde altså ikke være nogen juridisk grund til at censurere personlige beskeder, om der så er andre grunde, ja det skal jeg ikke gøre mig klog på.

 

Du har helt ret, også derfor jeg er ved at undersøge hvordan PM er underlagt censuren, og efterfølgende fjernes denne censur fra PMér. (jeg troede faktisk heller ikke det havde indflydelse på PM hvis jeg skal være helt ærlig, men sådan er vbulletin altså opbygget)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...