Hop til indhold

Sikken sød hund


Gæst Pia G
 Share

Recommended Posts

Gæst Muttley

Nu har jeg en Rotte bl. (ved godt det ikke er helt det samme) og han har aftegningerne i broken tan ... altså de er der bare ikke så tydelige men folk ser dem straks når jeg går med ham, men folk de går også udenom lige når de ser ham men når han så ser dem og begynder og lorge vildt med halen slikke ud i luften efter dem, ja så er folk altså solgt så var han slet ikke så farlig, folk kommer tit hen fordi han søger øjenkontakt og logre med halen - selv uden foran forretninger når jeg ikke er der! (meget irreterende) og folk siger det med det samme "der en labrador rottweiler bl. ikke?" - Mange siger "sådan en hund ville jeg ikke have noget imod at gå med" Men igen han er bl. så han har altså kun labrador højden, godt nok mange muskler men stadig folk synes han er noget så bedårende.

 

Jeg vil så sige når jeg ser en Rotte jagter jeg den nærmest for at sige hej til den for elsker rotter - spørg self. altid først men har dog ikke mødt en der er aggresiv endnu.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maustique

Mennesker dømmer også hunde på udseendet ligesom vi dømmer hinanden.

 

Du har en dræberhund - og chihuahuaen længere nede af gaden er en sød lille hund. Sådan er det fordi det er det som fordommene dikterer.

 

Nogle mennesker er åbne nok til at lære hundene og kende og måske skifte holdning - andre vil (om så chihuahuaen sidder i benet på dem) stadig holde fast i deres fejlagtige overbevisning...

 

Desværre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frumejland

Hej med dig :-) jeg ved udemærket hva du går igennem.... vi har ozze en Rottweiler han på 10 uger og da folk fik afvide at vi skulle ha sådan en hund, blev vi nærmest svinet til med ord som... dræberhund, kamphund og i som har 3 små børn , hva vil i gøre den dag den skambider dem ????? hmmmm som om at vi vil opdrage ham til at æde vores børn...... folk må ha deres meninger men når de intet ved om racen , så skal de lukke :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da op :lol: sikke en gammel tråd! :mrsgreen:

 

Min mor havde også en rottweiler da jeg blev født, men hun måtte af med den pga. det var for meget at være alene mor med meget stor hund :genert: men mens den levede da jeg var barn besøgte vi hende hos hendes nye ejere og hun var altid en dejlig hund :lun: fik lov at sove på hendes mave og gøre alt muligt med hende. Præcis som man også kan med en golden retriever. Kan ikke se den store forskel.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lillefod
Hvor er det synd :cry:. Jeg er selv hel vild med rottweilere :oops: også selvom jeg har et pænt ar i panden, efter et møde med en i børnehaven ;-)

 

Iiih hvor sejt.. En børnehave med rottweilere :mrgreen: Måske pædagoger alligevel ikke er så underlige som de virker til :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lillefod
Nej nejenj altså :genert:. Det var fordi jeg fandt ud af hvordan man kunne åbne ydredøren, også stod min venindes forældres rottweiler der, også sagde det haps :shock:. Så nu er jeg HARRY POTTER :confused:

 

OK, helt uden grund!? :lol:

Fatter dog ikke lige koblingen mellem rottweilerbid og Harry Potter?? :vedikke:

Jeg har masser af ar efter bid, men synes da ikke lige det gør mig til en grim brilleabe af den grund :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

OK, helt uden grund!? :lol:

Fatter dog ikke lige koblingen mellem rottweilerbid og Harry Potter?? :vedikke:

Jeg har masser af ar efter bid, men synes da ikke lige det gør mig til en grim brilleabe af den grund :hmm:

ehmm jeg tror jeg ville ae den, men kan ikke huske det. det er sørme mange år siden :-D

Men jeg er harry potter fordi jeg har et mærkeligt ar i panden :klap:.:klap: Men jeg har ikke briller :blink: og er da ikke grim :vedikke::5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lillefod
ehmm jeg tror jeg ville ae den, men kan ikke huske det. det er sørme mange år siden :-D

Men jeg er harry potter fordi jeg har et mærkeligt ar i panden :klap:.:klap: Men jeg har ikke briller :blink: og er da ikke grim :vedikke::5up:

 

Altså Harry Potter er da grim... :lol:

Mere kender jeg altså ikke til ham, så derfor var jeg bare nysgerrig..

 

Men nu ved jeg så at han er en grim brilleabe MED mærkeligt ar i panden efter en rotte... Tak :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Iiih hvor sejt.. En børnehave med rottweilere :mrgreen:Måske pædagoger alligevel ikke er så underlige som de virker til :lol:

 

:fornaermet:

 

Altså Harry Potter er da grim... :lol:

Mere kender jeg altså ikke til ham, så derfor var jeg bare nysgerrig..

 

Men nu ved jeg så at han er en grim brilleabe MED mærkeligt ar i panden efter en rotte... Tak :blink:

 

Potter er en HELT! NÅ! :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...