Hop til indhold

Hvilken karakter elsker du?


Gæst SikkeEtHundeliv
 Share

Recommended Posts

Gæst SikkeEtHundeliv
Jeg elsker flodhesten Dolph...:banan:

 

og en lidt overset karakter fra Langt fra Las vegas: Wulff...

 

 

 

Basher-henrik...:mrgreen:

 

Dolph er skæg :mrsgreen: Men bliver så træt af hans stemme.

Er vild med den måde han sniger sig hen til bænken på hahaha

 

Der er en i "min" by der minder om Basher Henrik :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes så at Ernst fra Anstalten er noget af det sjoveste! Hvad den mand dog ikke har oplevet og mødt af celebre personer!

 

Buckingham fra Langt fra Las Vegas er så gennempervers, at man er nødt til at holde af ham, og så er der jo lige Matthesens gæsteentré som tyven Stanley, der bare gerne vil have en kop kaffe med mælk for at have reddet Caspers liv :klap:

 

Basher-Henrik er jeg totalt med på! :5up:

 

Og så er jeg en af DEM, som forguder Casper og Mandrilaftalen. Der er godt nok en masse personligheder at vælge imellem. Kan da lige nævne Broder Salsa, Gentleman Finn, Sambo fra Saxogade, Gökhan (som er så lille, at han har prøvet at ondulere Tommelise, UDEN at hun kunne mærke det), ååårh der er så mange!

 

"Giv mig min sko tilbage røv" :lol:

 

 

Jeg nørder comedy alt for vildt :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Buckingham fra Langt fra Las Vegas er så gennempervers, at man er nødt til at holde af ham

 

... Og undre sig over hvordan han kan blive politiker!

 

Jeg kan simpelthen ikke se på den mand uden at tænke at han lige har været inde på kontoret og lave diverse perverterede ting (øøøøh.. Med Robert!) :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

... Og undre sig over hvordan han kan blive politiker!

 

Jeg kan simpelthen ikke se på den mand uden at tænke at han lige har været inde på kontoret og lave diverse perverterede ting (øøøøh.. Med Robert!) :slem:

 

Jeg kan virkelig heller ikke tage ham seriøst! Men okay, det kræver vist også en indsats for at kunne det sådan generelt... :hmm:

 

Det var lidt det samme, som da Lasse Rimmer blev vært på Jeopardy efter Mandrillen.

 

Klaus Bondam vil altid være Niels Buckingham for mig, og dermed basta!

 

 

 

 

Undskyld jeg spammer... :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...