Hop til indhold

Den underligeste annonce jeg har set længe...


Lonny
 Share

Recommended Posts

måske er det et lidt dumt spørgsmål, men er der nogen der vil bytte hunden med en anden hund?

Vi har en lille dansk svensk gårdhund fra næsten 4 måneder, men han vil faktisk ikke lege med os og med børnene, han vil kun nusser og hygger hele tiden, vi har ønsket huden som kan da godt spille fodbold med os og løber lidt rundt sammen med børnene men det gider ham ikke nu hvad jeg faktisk ikke hvad vi kan gøre fordi hunden er lidt for meget kedeligt til os...........

 

bytte hund??? - Forum - GulogGratis.dk

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 65
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Skriov til dem at du har en hund du vil bytte med..Den kan man spille fodbold med (endda bruge som bold).. og den vil lege når ungerne vil - og er heeeeelt rolig når ingen gider lege..Den skider ikke og pisser ikke..æder heller ikke noget.. Jeg køber gerne en tøjhund fra BR, du kan sende til dem

 

Det var da slet ikke nogen dum idé, lige bortset fra at jeg ikke aner hvad jeg skal stille op med en DSG :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

men der er heldigvis mange der er lige så fourageret som "os". Som har svaret.

 

Ja, jeg tror nok at annonce ejeren har fået fortalt et par sandheder, men jeg håber ikke at det forhindrer dem i at finde et nyt hjem til hunden (og forhåbentlig aldrig anskaffer sig hund igen) da den jo klart vil have det bedst et andet sted...

Link til indlæg
Del på andre sites

Chokerende ..... og endnu mere chokerende hvor mange folk derinde der faktisk støtter op om at de afskaffer sig hunden, og anskaffer sig en anden der måske/måske ikke passer bedre til deres behov.

 

Især brugeren der kender en blanding der "ikke står stille i 5 sek" - ja! Giv da en aktiv hund der kræver masser af stimulering til en familie der ikke har sat sig en dyt ind i hvad det vil sige at holde hund :damn:

 

Sådan en lille hvalp på 4mdr holder da ikke til mere end 30min. boldspil - så er det da klart den bare vil ligge og hygge og nusse, hvilket åbenbart er helt forfærdeligt og forkert ! :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Chokerende ..... og endnu mere chokerende hvor mange folk derinde der faktisk støtter op om at de afskaffer sig hunden, og anskaffer sig en anden der måske/måske ikke passer bedre til deres behov.

 

Især brugeren der kender en blanding der "ikke står stille i 5 sek" - ja! Giv da en aktiv hund der kræver masser af stimulering til en familie der ikke har sat sig en dyt ind i hvad det vil sige at holde hund :damn:

 

Sådan en lille hvalp på 4mdr holder da ikke til mere end 30min. boldspil - så er det da klart den bare vil ligge og hygge og nusse, hvilket åbenbart er helt forfærdeligt og forkert ! :shock:

 

Ja, det er ret sørgeligt at tænke på, at hvis de endelig fik den hund de ønskede, så ville de garanteret få problemer med at aktivere den på en passende måde, og ville efter et stykke tid igen ende med en hund der ikke passede til dem :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

hej jeg har også nogle hunde jeg vil bytte, 2 møgbeskidte Tervueren damer som har gravet et enormt hul og nu vil ind og hvile sig i stuen, de byttes med et par søde små hvide eller abrikos pudler, skal være nyklippede og nyvaskede.

 

:slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror jeg vil begynde at samle på bizarre hundeannoncer, og så vil jeg udgive dem i bogform til skræk og advarsel. Hvad folk dog ikke kan finde på :stupid:

 

Hæ, det kunne da være humor på højt plan :lol: Bare lidt ærgerligt at man ikke kan komme til at se folks ansigtsudtryk når de opdager deres egen annonce :cool::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da helt op, bliver lige chokeret hver gang der dukken en annonce op i denne tankeløse genre:shock:. Hvor ville det klæde mange mennesker at tænke sig om inden de anskaffer sig et levende væsen:stupid:.

 

Men håber det finder et godt hjem hvor den ikke bare er kedelig

Link til indlæg
Del på andre sites

hej jeg har også nogle hunde jeg vil bytte, 2 møgbeskidte Tervueren damer som har gravet et enormt hul og nu vil ind og hvile sig i stuen, de byttes med et par søde små hvide eller abrikos pudler, skal være nyklippede og nyvaskede.

 

:slem:

 

HOV! :shock: Dem tager jeg, jeg gør!!!!! :banan::banan::banan: Jeg skal nok finde et par pudler et eller andet sted og smide dem omkring en hundefrisør først :cool: Måske, hvis jeg finder en som er RIGTIG dygtig, jeg kan finde en som kan få Noomi til at minde om en puddel? :hmm:To fluer med et smæk :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Måske min change for en rolig hund- JUBI.

Snoopy er en græsk udsmidt hund, med både jagt og hyrdegener.Han kan sagtens ophidses til mange timers uafbrudt legemlig virke og vil efterfølgende sagtens kunne gå på væggene , alle borde osv.

Jo vilderer jo bedre, men så snapper han desværre nok ungerne ved sin hyrdning. GØR DET NOGET??????

Han er 100 % renlig vaccineret med EU pas, og på en god dag kan han standse en udboret knallert , hvis han går i det røde felt.

Giver garanti på, at han først bliver kedelig , hvis evt slidgigt sætter ind.

Han ville elske at fange og hyrde børn i alle aldre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Måske min change for en rolig hund- JUBI.

Snoopy er en græsk udsmidt hund, med både jagt og hyrdegener.Han kan sagtens ophidses til mange timers uafbrudt legemlig virke og vil efterfølgende sagtens kunne gå på væggene , alle borde osv.

Jo vilderer jo bedre, men så snapper han desværre nok ungerne ved sin hyrdning. GØR DET NOGET??????

Han er 100 % renlig vaccineret med EU pas, og på en god dag kan han standse en udboret knallert , hvis han går i det røde felt.

Giver garanti på, at han først bliver kedelig , hvis evt slidgigt sætter ind.

Han ville elske at fange og hyrde børn i alle aldre.

 

Det tilbud burde du altså virkelig give dem, det lyder lige som den hund de søger :blink:

 

Og desværre nok også den hund de vil ende med hvis de endelig fik en hund med mere energi...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lene77

:shock: Forstår slet ikke sådanne mennesker

 

Der må jo seriøst være noget galt oppe i hovedet på dem?!

Stakkels lille vovse, håber de får den hen til et godt hjem og IKKE får en anden, for de ender da bare med at gå gennem flere racer før de er tilfredse og det virker ikke som om de gider bruge tid på at sætte sig ind i hvilken hund som passer til deres behov.

 

Tænk at gå af med sin vaps fordi den er FOR kedelig:shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...