Hop til indhold

Billedtråd med dejlige bullere


Gæst Stitch
 Share

Recommended Posts

Gæst Stitch

Synes vi mangler en tråd med alle mulige og umulige billeder af vores skønne hunde - gerne ledsaget af en lille tekst.

 

Synes det er sjovere med billeder af hunde man "kender".

 

Jeg starter naturligvis:

 

Vi er lige flyttet - og Mack deltog selvfølgelig aktivt, dvs. han gnavede i flyttekasser og forsøgte at komme til værktøj inkl boremaskiner :shock:

 

På billede 1 har han sikret sig at ingen begynder at samle skabet uden hans deltagelse.

 

Billede 2:

Mack elsker at "sove" på akavede måder - her er et stoleben en fantastisk støtte til det store hoved :hmm:

Redigeret af Dinah
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 67
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Little Miss Diva

Herligt at se en hund som engagerer sig så meget i flytningen som Mack :P Sikke en herlig hund.

 

Her er et billede af Diva og hendes amerikanske "kusine" Toya, Diva havde drillet hende hele aftenen, men valgte pludselig at finde sin søde side frem over for Toya.

20032011417.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes vi mangler en tråd med alle mulige og umulige billeder af vores skønne hunde - gerne ledsaget af en lille tekst.

 

Synes det er sjovere med billeder af hunde man "kender".

 

 

God ide!

 

Her er lidt af banditten herhjemme som har haft besøg af sin gode kammerat den engelske bulldog Victor. Det ser ret voldsomt ud som min franske Eddie har nedlagt sit bytte, fjollede knægt.. :roll:

 

lisbeth-storm-albums-eddie-ii-picture21840-eddie-og-victor-001.jpg

 

lisbeth-storm-albums-eddie-ii-picture21841-eddie-og-victor-003.jpg

 

lisbeth-storm-albums-eddie-ii-picture21842-eddie-og-victor-004.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst sonir

Jamen jeg kan da også poste lidt så. Billeder har man vel nok af :slem:

 

Disse er tage for ikke så længe siden da solen skinnede. De første 2 er taget på terrassen, hvor man ligger godt og blir en smule træt...

 

Billed 3 Man skal jo lige strække sig lidt

Billed 4 er taget i sækkestolen, hvor der leges med rebet, som er yndlings legetøjet.

Billed 5 Valdemar i fuld fart...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stitch

Sikke nogle skønne billeder - keep them coming!

 

Mack var meget engageret i flytningen - og sov i 2 dage efter :mrgreen:

 

Her er et fint billede på hvordan han igen har bevæget sig ud i sære sovestillinger - det er rent faktisk et bagudvendt bagben der er oppe på tværstangen af havebordet :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stitch
Tak. Så får I lige et mere :engel: Eller to...

 

katten3.jpg

 

Det dér kunne Mack også have fundet på - og så det der blik med et par tænder fremme - så typisk engelsk :lun:

 

Her er min skat på sin yndlingsplads: oppe på min kærestes ben og med "skuffen" placeret midt i tastaturet, alternativt: med munden mast ind i skærmen og tilsat pustelyde.

Redigeret af Dinah
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stitch
Dette er et af mine ynglings hvalpebilleder af Eddie. Vi var kørt ud til Henne strand og han sidder og kigger Liva (hans lab-kusine) der vimser rundt i vandet... Det var dog Eddies første møde med havet og jeg synes at hans blik siger det hele... det er godt nok stort det der...:-D

 

lisbeth-storm-albums-eddie-picture9006-eddie-ved-vesterhaveet-forste-gang.jpg

ÅRH :lun:

 

Elsker det der blik - det er bulldogs gode til, mimik.

 

Her er Macks mormor (den mørke/tigrede) og hendes bedste ven igang med at lave ballade.

 

Jeg passede dem i 4 dage for små 2 år siden :lun: der faldt jeg totalt for de engelske. De var bare så søde, og samtidig var de nogle rigtige banditter. Mormoren kom pludselig stor-øffende ind med min ene sko i munden og smed den foran mig :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stitch
kom lige forbi til et kig. Hvor er de dog charmerende alle jeres bulldogger :hjerte:

Boston terriere er jo også en slags slanke og adrætte franske bulldogs :mrgreen: (og du vil nok sige at bulldogs er kraftige bostons, haha).

 

Men skønne billeder - keep them coming.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...