Hop til indhold

Billedtråd med dejlige bullere


Gæst Stitch
 Share

Recommended Posts

Gæst Klüssendorf
Boston terriere er jo også en slags slanke og adrætte franske bulldogs :mrgreen: (og du vil nok sige at bulldogs er kraftige bostons, haha).

 

Men skønne billeder - keep them coming.

 

:-D Egentligt ville jeg sige, at Boston´en er en slags miniBoxer, men de er nu lavet på Bulldoggen og ikke Boxeren. Så du har nok i virkeligheden mere ret end mig ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 67
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
Gæst Alfred11

Hvor er det da bare nogle gode billeder af alle jeres skønne hunde:lun:

 

Ville ønske jeg kunne ligge lidt ind af Alfred også, men det kan jeg ikke finde ud af :oops:

 

Men rigtig god tråd:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stitch
Lidt nye billeder af Sif:mrgreen:

På de to sidste billeder har hun for første gang fået et oxeøre og i kan tro det faldt i god jord :blink:

Pas rigtig godt på med de der okse/griseører - mine har været ved at blive kvalt i dem flere gange.

 

Men sikke hun hygger :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stitch
Hun har det kun når jeg er der:5up:

Super :5up:

 

Vores lille Mack er en rigtig "fars" hund - pt. ligger han på skødet af min kæreste i sofaen og smågumler på hans fingre :lun:

 

Billedet er en typisk situation for min kæreste og Mack - de putter og tosser gerne sammen:

Redigeret af Dinah
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Alfred11
Kan du ikke uploade billeder til HF eller er det at lægge den i tråden der kniber?

 

 

Jeg prøvede at vedhæft en fil, men da jeg trykkede upload ville den bare ikke:oops: Er det helt forkert?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg prøvede at vedhæft en fil, men da jeg trykkede upload ville den bare ikke:oops: Er det helt forkert?

 

Nej, det lyder rigtig nok... Inde i besvarelser under administrer vedhæftninger.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg prøvede at vedhæft en fil, men da jeg trykkede upload ville den bare ikke:oops: Er det helt forkert?

 

Tør altså ikke sige om der er en nemmere måde men jeg plejer at kikke mig ind på det billede det drejer sig om - kopiere BB Code (under billedet) og "paste" det ind i mit indlæg. Der bliver billedet også stort.

 

 

Når du så sender tråden eller previewer kan du se billedet.

 

Håber det hjælper lidt...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stitch
Hold op et fantastisk bullerfjæs...:klap:

Det er Mack i en nøddeskal - han brillierer dog også med konsekvent at sove med et stykke tunge ude :lun:nogle gang er den helt tør og sprød i spidsen :mrgreen: Og det sjove er at han ikke har så meget underbid at tænderne er fremme når munden er lukket.

Redigeret af Dinah
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Alfred11
Tør altså ikke sige om der er en nemmere måde men jeg plejer at kikke mig ind på det billede det drejer sig om - kopiere BB Code (under billedet) og "paste" det ind i mit indlæg. Der bliver billedet også stort.

 

 

Når du så sender tråden eller previewer kan du se billedet.

 

Håber det hjælper lidt...

 

 

Prøver lige:-D Tak for hjælpen har prøvet at vedhæfte her og hvis jeg ikke kan det ja så ved jeg ikke:???:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Gæst Stitch

Jeg har lige fået en "for-sjov-gave" af min svigermor - sådan en ugle til haven. Den er så blevet sat i min krydderurte-have. Mack er som altid på stikkerne og lidt en kryster. Så uglen med det strenge blik fik Mack til at rejse børster, gø, knurre og hoppe rundt foran den :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...