Hop til indhold

Sidste serie du har set på DVD?


Gryn
 Share

Recommended Posts

Kongen af Queens. Elsker simpelthen den serie - så da vi havde set allersidste afsnit, så var det som om man helt manglede noget bagefter. Nu kunne vi jo ikke følge Doug & Carrie mere *snøft* :megaked::lol: men nu er vi igang med hele Venner serien! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 124
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Det er jo egentlig lidt snyd, men det må vel også tælle med som DVD, hvis man har downloaded serier ??? :engel:

 

 

Senest har Casper og jeg slugt The Walking Dead ... Lååååååve - glæder mig SÅ meget til 3. sæson !!

 

Samt

 

Game Of Thrones ... Desværre kun første sæson. Den er også rigtig god! Ærgeligt at Nicolai er sådan et svin i serien, for han er da jævnt pæn :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Gæst Jeanett

Greys Hvide Verden, kom lige til at se de to første sæsoner igen, selvom jeg lige har set alle 7 :lun:

 

Inden da, var det LOST og næste projekt er Prision Break

 

(Må vist hellere lige se at jeg kun har DR kanalerne, derfor er jeg begyndt at se en del serier)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 6 months later...
Blevet færdig med VPD? HOW?

Sæson 4 sendes da stadig i USA. Kan du et triks eller er ven med produceren? I så fald SKAL du sende!!!!!!! (det er så spændende, at jeg næsten ikke kan holde det ud!)

 

 

Færdig med de afsnit der ER lavet :blink: Har set indtil afsnit 5 i sæson 4, så har set dem alle ja :mrsgreen:

 

her:

 

Watch The Vampire Diaries Serie Online - Watch Series

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...