Hop til indhold

Sidste serie du har set på DVD?


Gryn
 Share

Recommended Posts

  • Svar 124
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Lige færdig med sæson 6 af How I met your mother - kan ikke vente med at få fingre i 7eren.

 

 

Værsgo: Watch How I Met Your Mother Serie Online - Watch Series

 

 

Gorillavid, daclips, movpod, sockshare og putlocker er de gode afspillere :5up: Tag dig ikke af popup vinduerne, bare luk dem igen du får ikke virus :blink: Kører jævnligt virus scan på min computer :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 months later...
  • 4 months later...

Jeg er i gang med Spooks lige pt., som handler om MI5. Men venter spændt på sæson 10 kommer med posten en af dagene. Har set alle 9 sæsoner før, så glæder mig til sæson 10, som er ny for mig.

Mens jeg venter på posten ser jeg Teachers, som er en engelsk serie om nogle, ja lærere. Det er en slags komedie, og den er virkelig god.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst diddjy
Jojo alle 3 sæsoner er på dvd, men man kan ikke købe sæson 3 på cdon, så jeg ved ikke helt hvor jeg skal fikse den fra :megaked::mrgreen:

 

Sæson 3 er ikke udkommet endnu, heller ikke i England. :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst diddjy
:hmm: Ja så forklarer det jo en del :lol:

 

Synes ellers at have læst den udkom i maj.. nåmen tålmodighed har vi jo også.. når nu det skal være :mrgreen:

 

Haha, jeg kender det godt. Man bliver nødt til at være tålmodig, selvom man ikke gider vente :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Har jo skrevet i en anden tråd at jeg er en total sucker for Dance Moms... Magen til drama skal man altså lede længe efter... Man finder næppe en person der er mindre pædagogisk en miss abby, men altså... Jeg elsker hende alligevel...

 

Ellers har jeg lige set Falling Skies færdig... Argh, total skod sæson 3:badr:

 

ellers følger jeg med i Masterchef og hepper på Kristie...

Link til indlæg
Del på andre sites

Vikings - uha, hvor er den god!! Derudover Game of Thrones, som er min favorit over alle, The walking dead, once upon a time, grimm, the good wife, House - det er dem jeg har set igennem inden for de sidste måneder ;) Jeg elsker bare serier og kan slet ikke få nok :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Vikings - uha, hvor er den god!! Derudover Game of Thrones, som er min favorit over alle, The walking dead, once upon a time, grimm, the good wife, House - det er dem jeg har set igennem inden for de sidste måneder ;) Jeg elsker bare serier og kan slet ikke få nok :D

 

 

Vi prøvede at komme igang med Vikings og fik set de første to afsnit, men den fangede os ikke rigtigt, måske man skulle give den en chance til ? :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nåh ja og House of cards - ja han spiller helt fantastisk, Kevin :)

 

Jeg tror at vi elsker Vikings her, fordi min kæreste LIGNER en rigtig viking - stor, høj, bred, langt, lyst hår og stort skæg :D Eller også fordi, at jeg altid har elsket vikinger..

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror jeg har set de første 3 sæsoner af Vampire Diaries 4 eller 5 gange :genert: Har dem på dvd, og de får tit lov til at køre på afspilleren i perioder hvor jeg har ferie. Har også de første 6 sæsoner af Supernatural og har fulgt med lige siden de første afsnit fik premiere på TV3+ i de sene natte timer om mandagen. Synes dog den skulle være sluttet for noget tid siden. Efter sæson fem havde været rigtig passende... Den serie var kanon fed indtil da, men nu er den altså lidt ehm... jeg mener helt ærligt..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...