Hop til indhold

Sidste serie du har set på DVD?


Gryn
 Share

Recommended Posts

Åh Glee.. jeg elsker det! Og synes at det er så sødt og perfekt at Rachel og Finn er kærester i virkeligheden også. Manden var meget imod glee indtil han havde været tvangsindlagt til de første 2 afsnit.. så var han også hooked.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 124
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Åh Glee.. jeg elsker det! Og synes at det er så sødt og perfekt at Rachel og Finn er kærester i virkeligheden også. Manden var meget imod glee indtil han havde været tvangsindlagt til de første 2 afsnit.. så var han også hooked.

 

Jeg elsker også Glee - man bliver glad i låget og går og traller :) Bare virkelig tragisk, at Finn/Cory døde for nogle uger siden :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Misfits er ret underholdende :D + jeg griner hver gang jeg ser "Simon" i game of thrones :D

 

:lol:

 

Jeg var ret vild med Nathan, men han stoppede i sæson 2... Lidt en skam!

 

Overvejer stadig hvad næste serie jeg skal se, skal være.. Game of Thrones kunne være et bud, jeg har set sæson 1, men synes bare den er såååårh voldelig :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Men...men.... Vold, (og intriger, og sex) er godt....:D

Men ja, misfits mistede noget med Nathan - og så synes jeg det var en super mærkelig måde han blev skrevet ud på lol.

Hvis du er til grov britisk humor kan jeg anbefale shameless! Den er genial (UK ikke US)

 

Den må kigges!

 

Jeg har også lige haft set alle de Doctor Whos der lå på netflix... Det er som om Netflix bare altid ikke har alt :lol: Det er lidt træls!

Link til indlæg
Del på andre sites

:( Ham der spillede Detective Frost i Rizzoli & Isles tog sit eget liv igår :( 29 år gammel... Så ingen Frost i Rizzoli & Isles mere

 

-----------

og Ingen Finn i Glee :-S

 

Tv bliver mærkeligt i de næste sæsoner

 

Muligvs en spoiler for nogen? Så læs ikke, hvis det. Omhandler glee

Personligt er jeg selv mest nede over manglen på brittany i glee fremover :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Jeg har længe tænkt, at jeg skulle i gang med Homeland, men først i går gjorde jeg noget ved det. Og wow, jeg er hooked! Har set de første otte afsnit og har ikke lyst til at gå i seng, da jeg har mere lyst til at se 1. sæson færdig. Men må hellere være fornuftig og få lidt nattesøvn. :engel:

 

Jeg prøvede også at gå i gang med Breaking Bad for nylig, jeg så de første tre afsnit, men den fangede mig ikke rigtigt. Den var da god og underholdende, når jeg så den, men jeg havde ikke den store trang til at se videre, når et afsnit var slut. :vedikke: Så det er ikke sikkert, at jeg nogensinde får set videre i den. Faktisk havde jeg det på samme måde med Mad Men i sin tid, jeg tror det tog syv-otte afsnit, før jeg for alvor var fanget, og så har jeg til gengæld været vild med den siden. Men tror altså aldrig jeg når så langt i Breaking Bad, selvom alle siger, at den er fantastisk.

Link til indlæg
Del på andre sites

Min søn er helt besat af Breaking Bad, og jeg gider bare ikke se den. Han har truet med, at når jeg engang er gammel og hjælpeløs, vil han tape mine øjne åbne og køre min rullestol hen foran et TV, der viser samtlige episoder. - Jeg tror han ser for meget vold i TV :hmm:

 

Jeg har selv lige set alle afsnit af Broen 1. Så den ikke da den var i TV. Den var faktisk bedre end forventet, så nu er jeg klar til sæson 2 :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv, har lige set de sidste afsnit af to af mine yndlingsserier - prison break (ja, jeg ved den er gammel) og Dexter... Kommer sgu til at savne den rødhårede seriemorder, selvom serien måske mistede lidt af pusten undervejs, har jeg været underholdt og fascineret af den helt fra starten.

 

Prison Break har jeg tilgengæld lyn-set på netflix, og eftersom jeg arbejder i et nedlagt fængsel kan jeg ikke undgå at tænke over den når jeg går igennem svalegangene. :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er lige gået igang med Bones.... har prøvet at se den for noget tid siden, men nåede vist kun 2 sæsoner... håber dog den fanger mere nu for så er der jo mange timers underholdning.

 

Fluffykins: jeg har lige set Prison Break for første gang, synes de to første sæsoner var okay, men synes så det løb helt af sporet, især sæson 4. Synes du den holder hele vejen igennem?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er lige gået igang med Bones.... har prøvet at se den for noget tid siden, men nåede vist kun 2 sæsoner... håber dog den fanger mere nu for så er der jo mange timers underholdning.

 

Fluffykins: jeg har lige set Prison Break for første gang, synes de to første sæsoner var okay, men synes så det løb helt af sporet, især sæson 4. Synes du den holder hele vejen igennem?

 

Æææælsker Prison Break! :engel: Okay, den kunne have været kortere, men når nu den er blevet så lang, synes jeg squ egentlig at de har gjort det okay :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er lige gået igang med Bones.... har prøvet at se den for noget tid siden, men nåede vist kun 2 sæsoner... håber dog den fanger mere nu for så er der jo mange timers underholdning.

 

Fluffykins: jeg har lige set Prison Break for første gang, synes de to første sæsoner var okay, men synes så det løb helt af sporet, især sæson 4. Synes du den holder hele vejen igennem?

 

Njaa ved ikke om jeg synes den holder - men den daler fra et helt fantastisk spændingsniveau i sæson 1 til et ok i sidste sæson.

Synes virkelig serien er for sej! Især når Scofield gang på gang outsmarter alle :) Og T-bag er virkelig en yndlings bad guy. Han er SÅ underholdende, creepy og velspillet hele vejen igennem :D

Jeg måtte dog bremse kæresten da han begyndte at kalde Tea for T-bag... Det har hun alligevel ikke fortjent :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Den sidste serie jeg har set på DVD er Stormchasers fra Discovery. De sælger gladeligt Reion ! DVD'ere til Europa som ikke kan spilles medmindre man hacker sin egen DVD spiller, så fik jeg lært det..

Serien er en blanding af action, naturvidenskab, road movie, og meget mere, men de første 4 sæsoner er de bedste. Sæson 5 er dårligt sammenklippet og var en delvis fiasko, hvilket fik Discovery til at droppe serien helt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Den sidste serie jeg har set på DVD er Stormchasers fra Discovery. De sælger gladeligt Reion ! DVD'ere til Europa som ikke kan spilles medmindre man hacker sin egen DVD spiller, så fik jeg lært det..

Serien er en blanding af action, naturvidenskab, road movie, og meget mere, men de første 4 sæsoner er de bedste. Sæson 5 er dårligt sammenklippet og var en delvis fiasko, hvilket fik Discovery til at droppe serien helt.

 

Den har jeg set nogle afsnit af medens jeg havde web-TV fra Yousee. Jeg synes man ser meget lidt storm og meget mere personligt drama. Ham Sean Casey er da bare det dummeste svin... Eller måske er det bare sådan serien er skruet sammen for reality-publikummets skyld :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...