Gæst elskerhunde Skrevet Juli 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2008 Jeg er en pige på 33 som så småt overvejer at få hund. Jeg har i første omgang oprettet mig for at snuse lidt rundt og læse om jeres erfaringer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bantus Besvaret Juli 21, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2008 Hej og velkommen til. Håber at du får noget nyttig viden herinde, og hvis der er noget du er i tvivl om, så bare spørg, der er mange der har rigtig stor hundeviden herinde. Bantus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Juli 21, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2008 Hej og velkommen til Bare spørg løs, der er masser af god viden at hente her Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst elskerhunde Besvaret Juli 21, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2008 Tak for jeres svar! Nu kigger jeg lidt rundt herinde, og så skal jeg nok spørge løs! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Juli 21, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2008 Hej og velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Juli 21, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2008 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Juli 21, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 21, 2008 Velkommen, du skal ikke være bange for at snuse rundt eller spørge. Har du nogen idé om hvilken hund du gerne vil have? ja, jeg er nysgerrig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret Juli 22, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2008 Hej og velkommen til - har du måske allerede en hunderace i kikkerten Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juli 22, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2008 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Juli 22, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 22, 2008 Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 23, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 23, 2008 velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bif-lover Besvaret Juli 23, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 23, 2008 Jamen velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst elskerhunde Besvaret Juli 23, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 23, 2008 Tak for alle jeres søde velkomster! Jeg har ikke rigtigt nogen race i kikkerten endnu, men jeg har altid holdt meget af de små terrierracer, beagle, Dansk/Svensk gårdhund, dværgschnauzer, puddel, fransk bulldog så dem må jeg jo læse mere om. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Juli 23, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 23, 2008 Tak for alle jeres søde velkomster! Jeg har ikke rigtigt nogen race i kikkerten endnu, men jeg har altid holdt meget af de små terrierracer, beagle, Dansk/Svensk gårdhund, dværgschnauzer, puddel, fransk bulldog så dem må jeg jo læse mere om. Hvis du bestemmer dig for en Pudel, eller du har spørgsmål så sig til. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juli 23, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 23, 2008 de små terrierer er der ihvertffald også en del af herinde og der er da også et par beagler.... og jeg har et mix af en d/s gårdhund men hende kan jeg ikke sige så meget om endnu, for hun kommer ført hjem om små 14 dage Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst elskerhunde Besvaret Juli 23, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 23, 2008 Hvis du bestemmer dig for en Pudel, eller du har spørgsmål så sig til. Tak! Jeg kan starte med at spørge hvor plejekrævende pelsen er, hvis man holder den kortklippet? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst elskerhunde Besvaret Juli 23, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 23, 2008 de små terrierer er der ihvertffald også en del af herinde og der er da også et par beagler.... og jeg har et mix af en d/s gårdhund men hende kan jeg ikke sige så meget om endnu, for hun kommer ført hjem om små 14 dage Det kunne også sagtens ende med en blanding her, hvis jeg finder den rette Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Juli 24, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2008 Tak! Jeg kan starte med at spørge hvor plejekrævende pelsen er, hvis man holder den kortklippet? Ikke ret krævende, jeg bruger max en time om ugen på Groa, hun har det man kalder en terrierklip. Og man har ikke hundehår over det hele. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst elskerhunde Besvaret Juli 24, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2008 Ikke ret krævende, jeg bruger max en time om ugen på Groa, hun har det man kalder en terrierklip. Og man har ikke hundehår over det hele. Det lyder fornuftigt. Hvad er det så du gør ved pelsen? Strigler du den? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Juli 24, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 24, 2008 Det lyder fornuftigt. Hvad er det så du gør ved pelsen? Strigler du den? bruger en kartebørste og kam. Kammen kører jeg igennem når jeg har brgt karten, på den måde er jeg sikker på der ikke er sammenfiltninger. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts