Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst elskerhunde

Jeg er en pige på 33 som så småt overvejer at få hund. Jeg har i første omgang oprettet mig for at snuse lidt rundt og læse om jeres erfaringer. :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst elskerhunde

Tak for alle jeres søde velkomster! Jeg har ikke rigtigt nogen race i kikkerten endnu, men jeg har altid holdt meget af de små terrierracer, beagle, Dansk/Svensk gårdhund, dværgschnauzer, puddel, fransk bulldog så dem må jeg jo læse mere om.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for alle jeres søde velkomster! Jeg har ikke rigtigt nogen race i kikkerten endnu, men jeg har altid holdt meget af de små terrierracer, beagle, Dansk/Svensk gårdhund, dværgschnauzer, puddel, fransk bulldog så dem må jeg jo læse mere om.

Hvis du bestemmer dig for en Pudel, eller du har spørgsmål så sig til.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst elskerhunde
Hvis du bestemmer dig for en Pudel, eller du har spørgsmål så sig til.

Tak! Jeg kan starte med at spørge hvor plejekrævende pelsen er, hvis man holder den kortklippet?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst elskerhunde
de små terrierer er der ihvertffald også en del af herinde og der er da også et par beagler.... og jeg har et mix af en d/s gårdhund :mrgreen: men hende kan jeg ikke sige så meget om endnu, for hun kommer ført hjem om små 14 dage

Det kunne også sagtens ende med en blanding her, hvis jeg finder den rette :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst elskerhunde
Ikke ret krævende, jeg bruger max en time om ugen på Groa, hun har det man kalder en terrierklip. Og man har ikke hundehår over det hele.:-)

Det lyder fornuftigt. Hvad er det så du gør ved pelsen? Strigler du den?

Link til indlæg
Del på andre sites