Hop til indhold

den der kalender


Gryn
 Share

Recommended Posts

Kan se i kalenderen er nogle debatører og deres hundes fødselsdag er lagt ind i kalenderen.

Da Speedy døde bad jeg om at få hende fjernet, men Groa blev også slettet. Hun lever i bedste velgående, og vil da gerne have hende ind i kalenderen, men hvordan gør jeg? Hun er født 03.03.06

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 70
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Kan se i kalenderen er nogle debatører og deres hundes fødselsdag er lagt ind i kalenderen.

Da Speedy døde bad jeg om at få hende fjernet, men Groa blev også slettet. Hun lever i bedste velgående, og vil da gerne have hende ind i kalenderen, men hvordan gør jeg? Hun er født 03.03.06

 

Oppe i højre hjørne står der "tilføj ny begivenhed", når du er inde i kalenderen :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak, men så står der en masse andet, og man skal skrive en titel. Det tror jeg ikke jeg tør rode mig ud i:oops:

 

jojo, det kan du sagtens. Det er ligesom at oprette et indlæg.

 

Du trykker på den der med at oprette nyt.

 

Titlen kan så bare være "Groa" og i beskrivelsen skriver du så at Groa fylder år den dag eller noget i den stil.

 

Så retter du datoen og trykker opret :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Gryn og Nollike,

 

Jeg har lige fundet ud af det og jeg er IKKE det største geni m.h.t. computer o.s.v.

 

I går ind under Aktivitets Kalender. Det i øverste højre hjørne trykker I på Tilføj ny Begivenhed. Så får I 3 muligheder. Jeg valgte den øverste (og det er den letteste) Tryk på den og gi' en Titel evt. Groa's fødselsdag. Skriv datoen og evt. noget i tekstfeltet.

Tryk på gem begivenhed og så skulle begivenheden være inde i kalenderen.

 

Prøv :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Gryn og Nollike,

 

Jeg har lige fundet ud af det og jeg er IKKE det største geni m.h.t. computer o.s.v.

 

I går ind under Aktivitets Kalender. Det i øverste højre hjørne trykker I på Tilføj ny Begivenhed. Så får I 3 muligheder. Jeg valgte den øverste (og det er den letteste) Tryk på den og gi' en Titel evt. Groa's fødselsdag. Skriv datoen og evt. noget i tekstfeltet.

Tryk på gem begivenhed og så skulle begivenheden være inde i kalenderen.

 

Prøv :vinken:

 

Ok, jeg prøver og ellers læner jeg mig op af Gryns forslag :blink: :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja du skal, håber admin vil hjælpe.

 

Tror du at han ser det af sig selv? Det er vel næsten for meget at håbe at han sidder og kværner alle trådene igennem (stakkels Admin, så får han da aldrig et rigtigt liv :blink:) Måske vi skulle gøre ham opmærksom på at vi har desperat brug for hjælp?? :mrgreen::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror du at han ser det af sig selv? Det er vel næsten for meget at håbe at han sidder og kværner alle trådene igennem (stakkels Admin, så får han da aldrig et rigtigt liv :blink:) Måske vi skulle gøre ham opmærksom på at vi har desperat brug for hjælp?? :mrgreen::engel:

 

Evt. bede ham kigge i tråden:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus

så blev jeg for første gang irriteret på dette forum :oops:Nu har jeg oprettet mgi selv og jasons fødselsdage i kalenderen - men ville liiige prøve at oprette os anderledes så vi måske kunne få en føs'dagskage på også, men hovsa - man skal være sponsor for at kunne slette sine egne begivenheder!!!! :roll: Dæleme godt jeg ikke skrev den forkerte dato!:neutral:

Link til indlæg
Del på andre sites

så blev jeg for første gang irriteret på dette forum :oops:Nu har jeg oprettet mgi selv og jasons fødselsdage i kalenderen - men ville liiige prøve at oprette os anderledes så vi måske kunne få en føs'dagskage på også, men hovsa - man skal være sponsor for at kunne slette sine egne begivenheder!!!! :roll: Dæleme godt jeg ikke skrev den forkerte dato!:neutral:

 

Nå, ja, nogle fordele skal der vel være ved at være sponsor :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst beagle-lover

Jeg har også lavet en gentagelsesbegivenhed for Alice's fødselsdag og ja, år 2011 er det sidste år man kan vælge.

Jeg vil da også gerne have at Alice får en lagkage :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige lavet en gentagelsesbegivenhed (den nederste af de tre muligheder), så dukker Tysons fødselsdag på hvert år indtil 2011, som er det seneste år, man kan vælge. Men jeg vil også gerne have en fødselsdagskage. :-)

 

Se jeg turde ikke lave den nederste, altså gentagelsesbegivenheden, derfor blev det den første. Så jeg skal vel ind og lave det hvert år:confused:

 

Jeg vil også gerne have en fødselsdagslagkage, for den kiggede jeg også efter i går

Link til indlæg
Del på andre sites

Ang. den der kalender ville det da være teknisk muligt (uden alt for megen bøvl) at gøre sådan at:

  1. menneskefødselsdage kunne markeres med en lagkage
  2. hundefødselsdagde kunne markeres med et kødben el. lign.
  3. andre mærkedage kunne markeres med et flag

:engel::genert:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Ang. den der kalender ville det da være teknisk muligt (uden alt for megen bøvl) at gøre sådan at:
  1. menneskefødselsdage kunne markeres med en lagkage
  2. hundefødselsdagde kunne markeres med et kødben el. lign.
  3. andre mærkedage kunne markeres med et flag

:engel::genert:

 

Det er ikke muligt, men der kan opretttes en kalender direkte til hunde ?

 

Ang. menneske fødselsdage, skal du benytte funktionen i dit kontrolpanel, det er også den metode der giver en lagkage :-)

 

http://www.hunde-forum.dk/profile.php?do=editprofile

Link til indlæg
Del på andre sites

så blev jeg for første gang irriteret på dette forum :oops:Nu har jeg oprettet mgi selv og jasons fødselsdage i kalenderen - men ville liiige prøve at oprette os anderledes så vi måske kunne få en føs'dagskage på også, men hovsa - man skal være sponsor for at kunne slette sine egne begivenheder!!!! :roll: Dæleme godt jeg ikke skrev den forkerte dato!:neutral:

 

Det kigger jeg på - det giver sig selv at det selvfølgelig er en fejl.

 

Men det er/var muligt at ændre egne registreringer, så ingen grund til at slette :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...