Hop til indhold

den der kalender


Gryn
 Share

Recommended Posts

  • Svar 70
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Vil det sige det er forkert at det er sådan man gør? :genert:

 

Ved jeg ikke, det var fordi a9 skrev hun mente det var sådan hun havde gjort;-)

 

Nu har jeg lige prøvet at oprette Bondo med den metode og det lykkedes :-D så helt gal var hukommelsen ikke :blink: - nu skal jeg bare have Bondo slettet igen :???: har ikke lyst til at se ham der d. 17. aug :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg lige prøvet at oprette Bondo med den metode og det lykkedes :-D så helt gal var hukommelsen ikke :blink: - nu skal jeg bare have Bondo slettet igen :???: har ikke lyst til at se ham der d. 17. aug :(

Kan jeg godt forstå. Jeg ville heller ikke se Speedy 8/8, hvor hun ville være blevet 18:cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lavet en lille vejledning inkl. skærmbillede.

 

Start med at oprette en "Gentagelses begivenhed"

http://www.hunde-forum.dk/calendar.php?do=add&type=recur&c=1

 

1. Indtast titlen (hundens navn)

2. Udfyld begivenheds datoen som vist på illustrationen med røde ringe (i dette eksempel 1. januar HUSK SLUT dato skal være år 2038)

3. Gentagelses møstre "Årligt" - skal udfyldes så den automatisk fremkommer hvert år.

4. Begivenhed information: Udfyldes med teksten du ønsker, lagkager, flag og kødben i overflod osv :-)

 

TIP: Højreklik på vedhæftningen og vælg åben på ny fane (eller nyt vindue) så har du den lige ved hånden når du skal oprette begivenheden.

Redigeret af Admin
Link til indlæg
Del på andre sites

Joh, jeg kan faktisk se nu at hun ER oprettet, men kun fra 2006 hvor hun jo blev født!

 

Hvis man går frem til 2009 så er Asta heller ikke på :???: og det er vel meningen at de skal kunne ses hvert år?

Hvad har jeg gjort galt?

 

Jeg kan se at du har oprettet dem i STANDARD kalenderen og ikke i HUNDENES FØDSELSDAG kalender.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan se at du har oprettet dem i STANDARD kalenderen og ikke i HUNDENES FØDSELSDAG kalender.

 

Godt ord igen :-D

 

Nu har jeg oprettet Asta i hundenes fødselsdagskalender.. Jeg har sat den til årlig gentagelse og sat datoen til d. 3 juni både i de to øverste og i gentagelses-delen.

 

Alligevel kommer der ingen Asta frem når jeg går frem til 2009 :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Godt ord igen :-D

 

Nu har jeg oprettet Asta i hundenes fødselsdagskalender.. Jeg har sat den til årlig gentagelse og sat datoen til d. 3 juni både i de to øverste og i gentagelses-delen.

 

Alligevel kommer der ingen Asta frem når jeg går frem til 2009 :confused:

 

Det er faktisk helt korrekt...det er forkert :-)

 

Du skal ændre SLUT dato til år 2038 - det var jeg ikke selv klar over :-(

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lavet en lille vejledning inkl. skærmbillede.

 

Start med at oprette en "Gentagelses begivenhed"

http://www.hunde-forum.dk/calendar.php?do=add&type=recur&c=1

 

1. Indtast titlen (hundens navn)

2. Udfyld begivenheds datoen som vist på illustrationen med røde ringe (i dette eksempel 1. januar HUSK SLUT dato skal være år 2038)

3. Gentagelses møstre "Årligt" - skal udfyldes så den automatisk fremkommer hvert år.

4. Begivenhed information: Udfyldes med teksten du ønsker, lagkager, flag og kødben i overflod osv :-)

 

TIP: Højreklik på vedhæftningen og vælg åben på ny fane (eller nyt vindue) så har du den lige ved hånden når du skal oprette begivenheden.

 

Opdatering: Vær opmærksom på at SLUT dato i punkt 2 skal være 2038

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...