Hop til indhold

DKK i Vejen - hvem kommer?


Gæst Stinnemus
 Share

Recommended Posts

Pudler ER meget behagesyge, og jason er ekstra meget (han er ikke egnet til kun udstilling/familiehund fordi han er så behagesyg og har (ja det er svært at forklare...) lidt ekstra mht. at ville forstå og samarbejde - opdrætter ville ikke sælge ham kun til familiehund så da jeg ringede vidste hun straks jeg skulle have ham da han ikke ville kunne trives uden arbejde/samarbede :-)) Jason vil dog ikke rigtig samarbejde i øjeblikket - jeg kan ikke fastholde kontakten mere end 30 sek. ad gangen - jeg tror det er pga. alle de tæver i vejen (de gør ham helt kuldrede) og hans mor var ved at komme i løbetid og så skulle vi med til en parring (ventede dog udenfor med jason) før vi tog hjem så der var også en højløbsk tæve at lugte til :rolleyes:

Du skal bare træne, træne, træne og så træne lidt mere :mrgreen: Vores kan godt holde kontakten selvom de står klos op ad en løbak tæve.. Vel at mærke mens vi er i ringen. Men udenfor ringen er de lige så tossede eefter en løbsk tæve som andre hanhunde :cool: Hvis du har problemer med kontakten, er det måske fordi du ikke har fundet den helt rigtige godbid? Løver spiser alt, men de vil ikke slå ihjel for alt.. Vores topscorere er ost(især gorgonzola), salami og Bobo er vild med Dextrose/druesukkerdimserne..

SÅ du må igang med at træne

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 54
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Stinnemus
Du skal bare træne, træne, træne og så træne lidt mere :mrgreen: Vores kan godt holde kontakten selvom de står klos op ad en løbak tæve.. Vel at mærke mens vi er i ringen. Men udenfor ringen er de lige så tossede eefter en løbsk tæve som andre hanhunde :cool: Hvis du har problemer med kontakten, er det måske fordi du ikke har fundet den helt rigtige godbid? Løver spiser alt, men de vil ikke slå ihjel for alt.. Vores topscorere er ost(især gorgonzola), salami og Bobo er vild med Dextrose/druesukkerdimserne..

SÅ du må igang med at træne

 

Så må jeg lige minde dig om at jason er en pudel - mad er et nødvendigt onde og man skal KUN spise så man overlever til i morgen :roll: Men han elsker at FÅ godbidderne - så spytter han dem ud og arbejder videre på at få næste som også bliver spyttet ud :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Jeg sad lige og kiggede billeder, og fandt et par billeder som rigtig godt viser hvad dårlig handling i ringen kan gøre ved en hund..

 

Og netop DERFOR har jeg min opdrætter til at handle for mig :rolleyes: (ej, jeg tror ikke jeg ville hive sådan i min hund:( men ellers så ville det ikke blive kønt hvis jeg var i ringen)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...