Hop til indhold

en kamphund er en kamphund


cs-dumle
 Share

Recommended Posts

Jeg synes, vi skal overveje at slå halv skade om det domænenavn, så vi en gang for alle kan få lavet den sande liste over de kamphunde (det må jo frem til sidst), altså Rotter, der ligger i ske med deres herre (eller hvordan det nu var :mrgreen: ), Bernere - især, når de er påført nissehue, Broholmere, der fjoller rund og anden af samme grusomme skuffe...:mrgreen:

 

Super.. Jeg byder ind.. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 168
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ja- skidt dollaren ligger lige under 5,50 så det betyder da ikke alverden med $20:blink:

alti alt bliver det vel ca 600,- fra hver :lol:

 

Ja, hvis altså buddet er stort nok! ellers er det jo bare 20$ for....ingenting :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har altså en kamp-løve ... Sidst vi var ved Gudrun skræmte hun næsten livet af en rhodesian ridgeback ...

 

og jeg har beviser i fotografisk form på at det er en kampløve du har :mrgreen:

 

se her, hvor hun har overfaldet og holder min forsvarsløse hvalp nede... Karla overlevede heldigvis, men er idag skrækslagen for bare numser :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil mene at Noomi også er selvskrevet til at være på den hjemmeside :mrgreen: Hun er både iført julehat OG blafrer med gebisset på samme tid :shock:

OH good god:skraek::skraek: Hende tør jeg atså aldrig at lade lexus møde puha oh-skræk og rædsel:blink::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

og jeg har beviser i fotografisk form på at det er en kampløve du har :mrgreen:

 

se her, hvor hun har overfaldet og holder min forsvarsløse hvalp nede... Karla overlevede heldigvis, men er idag skrækslagen for bare numser :lol:

 

 

 

Jeg syntes godt nok der er nogle farlig ehunde herinde, tror bare jeg holder mig til min lille skatte basse og lukker mig pænt inde på fyn land :neutral:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

eller nowet :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg syntes godt nok der er nogle farlig ehunde herinde, tror bare jeg holder mig til min lille skatte basse og lukker mig pænt inde på fyn land :neutral:

 

Pas du bare på ham her - han er på Fyn en hel uge hvert år og kunne muligvis godt komme efter dig

 

eller nowet :mrgreen:

 

Eller det, ja...

Link til indlæg
Del på andre sites

Pas du bare på ham her - han er på Fyn en hel uge hvert år og kunne muligvis godt komme efter dig

 

 

 

Eller det, ja...

 

 

Det er jo RYSTENDE :shock: !!! Den hund er en sand og ultimativ dræber...det ses jo helt tydeligt :shock::mrgreen:

 

Hvad er han egentlig for en vaps (ud over en lækker-vaps) ? Og så kan den bette Pelle altså godt se liiiidt bister ud :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...