Trei Skrevet Juli 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2008 I denne her uge er jeg hundesitter hjemme hos en af Ozzies legekammerater. Idag kom der så vinduespudsere og hold da op hvor vores lille feriebarn blev ophidset, han gøede nærmest non-stop og løb rundt fra vindue til vindue og skældte ud.... og Ozzie? Hun satte sig ned og kiggede næsten mere undrende på ham end på vinduespudserne. Dyyyyygtig Ozzie! Så blev jeg jo lige inspireret til at spørge om jeres hunde har mødt nogle vinduespudsere og hvordan de reagerer? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Juli 23, 2008 Rapporter Share Besvaret Juli 23, 2008 I denne her uge er jeg hundesitter hjemme hos en af Ozzies legekammerater. Idag kom der så vinduespudsere og hold da op hvor vores lille feriebarn blev ophidset, han gøede nærmest non-stop og løb rundt fra vindue til vindue og skældte ud.... og Ozzie? Hun satte sig ned og kiggede næsten mere undrende på ham end på vinduespudserne. Dyyyyygtig Ozzie! Så blev jeg jo lige inspireret til at spørge om jeres hunde har mødt nogle vinduespudsere og hvordan de reagerer? Vores vinduespudser skal ringe i forvejen inden han kommer, så Caisar kan blive lukket væk... Vinduespudseren er bange for ham (med god grund!) og også for de andre, men de reagere knap så voldsomt som ham. Hvis Caisar er inde i huset mens vinduespudseren er der, løber han frontalt ind i dørene får at komme ud efter ham, eller står i vinduerne og er virkelig gal. Så han bliver lukket ud i sit bur i bilen - hvor han normalt ligger helt roligt - men får han øje på vinduespudseren så står bilen og gynger... Og det her er altså ikke overdrevet skrevet - men man skal nok opleve det før man tror det!!! Men jeg har faktisk ikke noget imod at han reagere som han gør... :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Juli 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 25, 2008 Det lyder som om mit lille feriebarn og Caisar kunne lave en "vi-hader-vinduespudsere-klub" Smart at få vinduespudseren til at ringe først. Havde jeg vidst at feriebabyen her blev så rasende ville jeg også have lukket ham væk, han var helt oppe i det røde felt... det så ikke helt sundt ud. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts