Hop til indhold

Hængeører på westie hvalp..


Lupus
 Share

Recommended Posts

Ja, spørgmålet er hvornår og hvordan de retter sig op i den spids de skal?

 

Opdrætter sagde at det skete når man havde trimmet hunden og at dette skulle ske inden ret længe.

 

Jeg har tid hos trimmeren d. 28, men kan vi vente til da?

 

Synes ikke at der står noget om det i de bøger jeg har:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, spørgmålet er hvornår og hvordan de retter sig op i den spids de skal?

 

Opdrætter sagde at det skete når man havde trimmet hunden og at dette skulle ske inden ret længe.

 

Jeg har tid hos trimmeren d. 28, men kan vi vente til da?

 

Synes ikke at der står noget om det i de bøger jeg har:hmm:

 

Jeg tror heller ikke, det har noget at gøre med trimningen.

 

Dette var Elvis (godt nok en Cairn, ikke en Westie, men det gør jo nok ikke den store forskel lige på det område) da han var 3 måneder gammel - det ene øre er rejst, det andet hænger stadig:

[ATTACH]45184[/ATTACH]

 

Han var ikke blevet trimmet endnu på det tidspunkt. Jeg kan ikke huske, hvor lang tid der gik mellem hvert øre, men han så da "asymmetrisk" ud i nogle dage, hvis ikke mere :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Obelix

Jeg ved heller ikke helt hvornår ørene begynder at rejse sig helt, tror det er MEGET forskelligt fra hund til hund.

 

Her stod Obelix øre pænt op allerede da vi fik ham med hjem som 9 ugers... lidt øv elsssker de der hængeører :lun:.

 

Jeg har aldrig hørt det skulle have noget med den første trimning at gøre, det lyder underligt :hmm:. Obelix blev desuden først trimmet for første gang i en alder af 6½ måned. Før ville vores trimmer ikke røre ham, hun synes det var synd før (altså i hans tilfælde) fordi pelsen åbenbart ikke var moden før :vedikke:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman

Vi fik Tex som 13 ugers og da hang de stadig. Dr gik en måned eller 6 uger sådan ca før han valgte at rejse dem. De står jo ikke så stift og fast som på en Schæfer.

Tag det roligt det skal nok komme.

 

[ATTACH]45205[/ATTACH]

 

Tofarvet Tex. :stupid:

Jo der var sumpet derovre :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...