Hop til indhold

Potter mysteriet 2011


Tonks
 Share

Recommended Posts

elskede elskede elskede bog nummer 7:klap: og 1. og 2. og 3. og 4. og 5. og 6:mrgreen:

 

Men 1-3-5-7 var de bedste efter min mening:-D

 

Totalt spændt på nyheden.. Håber ikke det et eller andet enormt plat.. Så bliver jeg skuffet:lol:

 

Jeg vil have mere at læse:klap:

 

Hmm, måske jeg skulle starte forfra i serien:hmm: for 9. gang:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 101
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Tweesa, det var faktisk en rigtig god beskrivelser af slutningen...! Letkøbt...

 

Ja da! Og ser filmene, men bøgerne er bedst.

 

Sidste sommer tog jeg dem alle i rap en gang til

 

For nice - hundeadfærdsbehandleren læser Harry Potter :banan: Undskyld, jeg havde bare aldrig nogen sinde forestillet mig det om dig :genert: På den anden side, har jeg også svært ved det med min onkel og han var faktisk fuldstændig hooked på det (det var næsten bedre end den franske revolution og det sagde ikke så lidt med ham! Han var lektor i historie på Købenahvns Universitet, så vidt jeg husker)

Link til indlæg
Del på andre sites

Som da man i skolen havde knoklet med en stil, men kl. 3 om natten løb man tør for tid og energi, og endte med en slut-prut-finale forudsigelig og hurtig slutning..

SÅ ærgerligt. Meget stor fan, meget skuffet.

 

Ja :-(

 

Jeg læste dem på engelsk og jeg tænkte helt seriøst: Ej, nu skal jeg læse den sidste halvdel om for jeg kan da slet ikke forstået noget af den, når den slutter nu og på den måde......

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo JK herself! Hvis hun var ligeglad med hendes karakteres skæbne, ville hun ikke gå så meget op i at filmene er tro mod bøgerne. Og det er jo hendes hemmelighed, og ikke Warner Brothers :slem:

 

Men det må være noget virkelig stort :hmm: Når de gør så meget ud af det.

 

Hvis hun ikke var ligeglad med sit univers, så ville hun have krævet at film 3, 4, 5 og 6 havde endt deres dage på klippegulvet i redigeringsrummet :evil: De var skrækkelige....

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er en mand :slem:. Mit navn er Bjarne :engel:

 

:lol: Davs Bjarne! :slem:

 

 

Hvis hun ikke var ligeglad med sit univers, så ville hun have krævet at film 3, 4, 5 og 6 havde endt deres dage på klippegulvet i redigeringsrummet :evil: De var skrækkelige....

 

:shock: ej det sys jeg så overhovedet ikke!

 

Tror bare man skal passe på med at sammenligne film og bøger, for så blir man altid skuffet. Det er det samme med Twilight. Filmene er fine og bøgerne er fine, men sammenligner du og forventer at få dine egne fantasier opfyldt så blir du ekstremt skuffet. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror ikke med min bedste vilje og hvad der ellers kan støves op på nettet at det bliver en bog. Mener endda at have læst noget med, at hendes advokat udtaler at det IKKE er en bog. Hvor meget jeg end ville ønske det.

 

Jeg tror det enten er et stort interaktivt online community eller endnu bedre omend lidt mindre sandsynligt et MMO/MMORPG. I would looove that.

 

Hun har købt alle rettigheder der eksisterer copyrightwise på ordet pottermore. Bare en sideinfo.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...