Hop til indhold

Potter mysteriet 2011


Tonks
 Share

Recommended Posts

Jamen søde dog... Vælg linket fra wiki som dukker op som.. tror jeg nr. 3 i det link jeg har postet. Hvis du stadig ikke er blevet klogere kan jeg ikke gøre mere for dig :lol:

 

Åh Åh, Jeg er åbenbart fuldstændig tabt :engel:

 

Kan da læse hvad der står .... giver dog absolut ingen mening, aner ikke hvad det er.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 101
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hvad ville du blive hhv. glad/skuffet for/over? Nu bliver jeg jo helt nysgerrig.

 

Damn jeg skriver som en meget træt kvinde...

 

Jeg ville blive skuffet over JK. Over at jeg troede mere om hende, troede at hun var dybere end et computerspil :cry: Skuffet over at hun havde solgt helt ud. At bøgerne var gået fløjten og merchandise og langt ude spil ville blive prioriteret frem for bøgernes simple men magiske og vidunderligt smukke magi :cry:

 

Ja jeg har ikke meget til overs for spil! Sorry!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan bare ikke formulere mig i dag, sorry. Jeg tænkte på hvilke ting du ville blive glad for at det viste sig at være, og ting du ville være ærgerlig over at det viste sig at være.

 

Nu kunne jeg jo simpelthen sejle væk hvis man kunne få lov at spille i hendes verden, udforske den selv på egen hånd, selv udvikle sig som man nu syntes osv... Men jeg er også en lille hore for spil og især for hendes verden. Hvis hun er tovholder på et projekt, som ville sætte de 2 ting sammen, ville jeg sige ja tak, mange tak.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville blive skuffet over JK. Over at jeg troede mere om hende, troede at hun var dybere end et computerspil :cry: Skuffet over at hun havde solgt helt ud. At bøgerne var gået fløjten og merchandise og langt ude spil ville blive prioriteret frem for bøgernes simple men magiske og vidunderligt smukke magi :cry:

 

Ja jeg har ikke meget til overs for spil! Sorry!

 

personligt ville jeg blive skuffet over en bog mere - jeg synes det er fedt hvis hun ikke sælger ud og laver flere bøger i serien... den er jo slut :vedikke: lad fans skrive fanfiction om det omkringliggende univers - eller lav en genology eller lign...

 

Jeg synes filmene er langt mere sell-out end et computerspil... men sådan er vi jo så forskellige....

Link til indlæg
Del på andre sites

personligt ville jeg blive skuffet over en bog mere - jeg synes det er fedt hvis hun ikke sælger ud og laver flere bøger i serien... den er jo slut :vedikke: lad fans skrive fanfiction om det omkringliggende univers - eller lav en genology eller lign...

 

Jeg synes filmene er langt mere sell-out end et computerspil... men sådan er vi jo så forskellige....

 

Jeg tror heller ikke der kommer flere bøger om Potter, men måske er det en eller anden for for kig ind i universet på en anden måde fra en anden vinkel i bogform eller en HP ordbog :hmm:

 

Ja jeg har så aldrig kunne forstå spil, synes det er kedeligt. Film og bøger forstår jeg for der er meget mere magi og dejlighed end et stressende spil, hvor man skal skyde ting og trylle ting og man sidder og blir frustreret og råber af skærmen fordi man ikke kan komme forbi en skide drage! :mrgreen::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Men der er jo meldt ud, at der ikke kommer en bog- så vidt som jeg med min bedste overbevisning kan se.

 

Så det må vi jo leve med :-( Selvom jeg HÅBER på det alligevel er det. Lidt som at sidde med en blød pakke og alligevel håbe det er en bog. Jeg ville blive glad.

 

Jeg synes at et mmorpg kunne blive super fedt, hvis de gjorde det muligt for en at opleve og udforske universet på egen hånd, efter egne interesser, i eget tempo osv. Der skulle ikke være alt det pis med, at man bare gennemspiller handlingen fra de andre bøger, man skulle puttes ind i universet et vilkårligt sted (gerne efter bog 7) og så opleve og udforske derfra. Men jeg tror desværre heller ikke det er videre sandsynligt at det er et mmorpg.

 

Mine penge er sat på et online community.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Cæsar2011

uhaa, ja , gad vide hvad det er.. Håber ikke, det er noget, en eller anden har lavet kun for sjov x(

håber ikke det bliver en eller anden HP 8 , men ja, måske en bog, hvor man får tingene fra en anden vinkel end fra Harry's? Ville være spændende!! :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan bare ikke formulere mig i dag, sorry. Jeg tænkte på hvilke ting du ville blive glad for at det viste sig at være, og ting du ville være ærgerlig over at det viste sig at være.

 

Nu kunne jeg jo simpelthen sejle væk hvis man kunne få lov at spille i hendes verden, udforske den selv på egen hånd, selv udvikle sig som man nu syntes osv... Men jeg er også en lille hore for spil og især for hendes verden. Hvis hun er tovholder på et projekt, som ville sætte de 2 ting sammen, ville jeg sige ja tak, mange tak.

 

Årh jeg ville eeeelske sådan et spil - håbe håbe håbe

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh hvor er jeg bare et lille møgbarn som bare slet slet ikke kan vente... Jeg vil egentlig gerne have det overstået for jeg er så bange for at blive skuffet. Netop derfor jeg ikke tør tænke for mange mmo-tanker, for jeg synes det kunne være så fedt. Men nej nej, det tør jeg altså ikke tro på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...